Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه چرا تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از تسهیلات استفاده نمی‌کنند گفت: اتحادیه‌ها و تشکل‌هاباید منشا یکسری کارهای اقتصادی شوند‌.به گزارش بلاغ،ظاهر پورمجاهد  در همایش تبیین نقش تشکل‌ها در رونق تولید بخش کشاورزی استان همدان اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم تا 15 روز جلسه سنگین با بخش کشاورزی برگزار شود و برای این جلسه هر مدیر دستگاهی لازم بود را دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دو دیدگاه متفاوت وجود دارد افزود: دیدگاه مدیریت استان دیدگاه عمل‌گرا و نتیجه‌گراست و در برنامه‌ها نظر نخبگان و اهل کار را می‌بیند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه نقدها را با کمال میل می‌پذیرم و نقد‌ تشکل‌های کشاورزی را روی چشم می‌گذارم افزود: هر دوشنبه از شهرستان‌ها بازدید می‌کنیم و دوست داریم به جای اینکه تولیدکننده سراغ ما بیاید ما به سراغ تولیدکننده برویم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی استان اراده کرده کارها را به درستی پیش ببرد و پشت کارها منطق باشد ادامه داد: این مهم گفت‌وگوی بیشتری می‌طلبد.

پورمجاهد با اشاره به اینکه گاهی محدودیت‌هایی وجود دارد و باید تبصره‌ها را پیدا کنیم افزود: اگر‌ نگاه خود را تغییر دهیم نتیجه‌های بهتری می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌گوید مردم در تصمیم‌گیری‌ها و عرصه‌های اقتصادی حضور داشته باشند بیان کرد: این حضور در اتحادیه‌ها و تشکل‌هاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه چرا تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از تسهیلات استفاده نمی‌کنند بیان کرد: اتحادیه‌ها و تشکل‌هاباید منشا یکسری کارهای اقتصادی شوند‌.

وی با بیان اینکه توسعه استان را همه دنبال می‌کنیم و باید به پیشرفت آن شتاب دهیم افزود: اگر کنار هم باشیم، صادقانه با هم صحبت کنیم و جدی حرف بزنیم و دنبال منافع مردم و مصالح جامعه باشیم، حتما موفق خواهیم شد.

پورمجاهد در ادامه از برگزاری این گردهمایی در دانشکده کشاورزی ابراز خرسندی کرد و ادامه داد: ارتباط دانشگاه و بخش تولید باید جدی‌تر و واقعی‌تر اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت استان با آغوش باز پیشنهادات شما تشکل‌ها را می‌پذیرد افزود: در حوزه اقتصادی نمی‌پذیریم در دستگاهی مانعی برای بخش خصوصی وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه امسال سال رونق تولید است و باید کنار هم باشیم تاکید کرد: باید روال را کوتاه کرده و استعلام‌ها را سریع‌تر پاسخ دهیم‌.

وی با بیان اینکه 26 درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است افزود: سال گذشته حدود یک‌هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه در رابطه با فروش سیلوی همدان اظهار کرد: نمی‌گذاریم بیت‌المال را غارت کنند.

امیر خجسته در رابطه با قاچاق کالا با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا ورود کردیم و امروز در حال نتیجه گرفتن است تصریح کرد: تمام مبادی رسمی و غیر رسمی را کنترل کردیم و امروز با اطمینان می‌گویم قاچاقی در کار نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر در حوزه کشاورزی هم کالای قاچاق وارد کشور شود ما را فلج می‌کند افزود: برای رونق تولید باید با قاچاق مبارزه کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در نشست با مدیرکل شیلات استان تعاونی‌ها را یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی های صید و صیادی می تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی اقشار مختلف مردم به‌ ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" دارد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به اهمیت "اقتصاد دریا محور" اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خدادادی بکر در سواحل مکران و موقعیت جغرافیایی ارزشمند این منطقه، شرایط را برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال تسهیل کرده است. 

سلامی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود