Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@04:40:15 GMT

از میزان گرمای هوا استان هرمزگان کاسته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۱۳۳

از میزان گرمای هوا استان هرمزگان کاسته خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مرضیه سی سی پور  گفت: طی امروز در سواحل جاسک تا شرق تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن دریا طی امروز و با شدت کمتر روز جمعه خواهد شد.

وی اظهار کرد: سرعت وزش باد در شرق دریای عمان قابل ملاحظه و به محدوده 40 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید ،بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی سی پور با اشاره به اینکه در جزایر غربی خلیج فارس از جمله محدوده لاوان و غرب کیش طی امروز با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی مواج است که از روز جمعه از شدت باد در این مناطق کاسته خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به متلاطم بودن تنگه هرمز تردد قایق های تفریحی و صیادی در این مناطق نیز با احتیاط صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به سوی شرقی جریانات و افزایش رطوبت نسبی در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد رشد ابر و رگبار موقتی باران و رعد وبرق و افزایش باد پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی در مقایسه با روز گذشته در اکثر مناطق ساحلی از میزان گرمای هوا بین 1 تا 3 درجه کاسته خواهد شد اما مجددا از اوایل هفته آینده شاهد افزایش نسبی دما در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

وی در پایان عنوان کرد: طی روز جاری به ویژه در ساعات صبح تا ظهر در محدوده جاسک تا شرق تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی پیش بینی می شود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد .توصیه می شود با توجه به مواج ماندن دریا تا روز جمعه شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی جدا خوددای کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهار محال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی اردل گفت: ملخ‌ها به مزارع کشاورزی روستای لندی حمله کرده و در حال پیشروی هستند.
وحید طهماسبی افزود: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی میانکوه در حال رصد و پایش این مناطق هستند و هر جایی که جمعیت به حدی برسد در همان محل کانون کوبی و سم پاشی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: این آفت ابتدا از منابع طبیعی شروع به خسارت می‌کند و بعد وارد مزارع می‌شود و مدام میزبان عوض می‌کند و به همین دلیل میزان خسارت دقیق آن مشکل است و مناطق بعدی نقاطی است که در مجاورت کانون‌ها قرار دارد و بسته به میزان خوش خوراکی میزبان متغیر است.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان