Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد انتقال به اپوزیسیون انتخابی استراتژیک بوده که با تشکیل فراکسیون پارلمانی که بتواند ارزیابی و داوری کند و خطاها را تشخیص دهد، باعث نظم در روند سیاسی کشور می‌شود. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر سید عمار حکیم،‌ رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق تازه‌ترین تحولات سیاسی عراق در سطح اجرایی و قانون‌گذاری و روابط بین‌المللی را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی برگزار انجام شد حکیم تاکید کرد که انتقال به اپوزیسیون انتخابی استراتژیک بوده که با تشکیل فراکسیون پارلمانی‌ای که بتواند ارزیابی و داوری کند و خطاها را تشخیص دهد، باعث نظم در روند سیاسی کشور می‌شود.

حکیم در این دیدار مجلس را مسئول پیگیری برنامه دولت و زمان‌بندی‌هایی دانست که دولت برای خود تعیین کرده و براساس آنها رأی اعتماد گرفته است.

جریان حکیم : به عنوان اپوزیسیون به فعالیت سیاسی خود ادامه خواهیم داد

وی خواستار تلاش برای خدمت‌رسانی و جدول ‌بندی و زمان‌بندی و صراحت با ملت درباره امکانات موجود به‌خصوص در عرصه برق و فرصت‌های شغلی شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق بر ضرورت تصویب قوانین مهمی که به ساختار سیاسی کشور مربوط می‌شود یا مستقیما با مسائل مردم سروکار دارد تاکید کرد.

در مسائل منطقه نیز حکیم بر بی‌طرفی فاعلانه و تضمین منافع عراق تاکید و عنوان کرد: ما همواره با سیاست تحریم ملت‌ها مخالف هستیم.

وی همچنین خواستار حل و فصل هرچه سریعتر موضوع تکمیل کابینه ازسوی تشکل‌های سیاسی حامی دولت و گشودن راه برای نیروهای کارآمد و فاصله گرفتن از سهمیه‌بندی شد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" سیدعمار حکیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق سیدعمار حکیم اخبار عراق سیدعمار حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه، سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899160

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند