Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین صعود نکردن به دور بعد کوپا آمه ریکا را قابل قبول نمی‌داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین در دومین دیدار خود در رقابت‌های کوپا آمه ریکا با تساوی یک بر یک برابر پاراگوئه متوقف شد.

با توجه به شکست آرژانتین در دیدار نخست برابر کلمبیا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی بعد از بازی گفت: باید هر چه سریع‌تر خود را بیابیم. وقت زیادی نداریم. بازی برابر پاراگوئه اصلاً آسان نبود و این را هم به خوبی می‌دانستیم. باید در دیدار بعدی بهتر ظاهر شویم.

او ادامه داد: همه ما ناراحت هستیم چرا که هدف ما پیروزی در این دیدار بود. دیگر چاره‌ای جز پیروزی برابر قطر نداریم. تیم نیاز به توازن بیش‌تری دارد. وجود مارتینز در کنار آگوئرو در خط حمله باعث شد تا بهتر ظاهر شویم.

مسی در پایان گفت: گل پاراگوئه ما را عصبی کرد. اگر از مرحله گروهی حذف شویم دیوانه کننده خواهد بود. اصلاً قابل قبول نیست که در شرایطی که سه تیم صعود می‌کنند ما از صعود به دور بعد بازبمانیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| رهبری به جدول اصلی رسید؛ دو سابریست حذف شدند