Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:23:11 GMT

چيني‌ها ما را احمق فرض کرده اند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۲۹۰

چيني‌ها ما را احمق فرض کرده اند

خبرگزاري آريا- رئيس جمهوري آمريکا گفت: ما چين را بازسازي کرده ايم؛ چيني‌ها ما را احمق فرض کرده اند.
به گزارش آريا، رئيس جمهور آمريکا گفت: چيني‌ها ما را احمق فرض کرده اند.
به گزارش شبکه تلويزيوني آسوشيتدپرس، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در اولين کمپين تبليغاتي خود در منطقه اورلاندو در فلوريدا ضمن انتقاد شديد از توافقات تجاري گذشته آمريکا با کشور‌هاي مختلف گفت: توافقات تجاري جديد که با طرف‌هاي ديگر تدوين کرده ايم توافقات بسيار خوبي هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال تکميل توافق تجاري جديد با کره جنوبي هستيم. در عين حال براي تدوين قرارداد‌هاي جديد تجاري با مکزيک و کانادا هم همکاري مي‌کنيم. بايد دموکرات‌ها را متقاعد کنيم که اين قرارداد‌هاي جديد را تاييد کنند. من با رئيس جمهور چين که رهبر بسيار بزرگي است گفتگو کردم. ما توافق خوبي هم با چيني‌ها خواهيم داشت. چيني‌ها ارزش پول ملي خود را دستکاري مي‌کنند. آن‌ها به برخي شرکت‌ها يارانه مي‌پردازند. وقتي از تعاملات تجاري آمريکا با چين سخن مي‌گوييم منظور ما ميليارد‌ها ميليارد دلار ا ست. ما هرگز ده سنت سود هم از چيني‌ها نگرفته ايم و در مقابل سالانه پانصد ميليارد دلار در تعاملات تجاري با چيني‌ها متضرر مي‌شويم. ما چين را بازسازي کرده ايم. چيني‌ها ما را احمق فرض کرده اند. وي گفت: افزايش تعرفه گمرکي کالا‌هاي چيني باعث شده است بسياري از شرکت‌ها بناچار از چين خارج بشوند.
شبکه تلويزيوني آسوشيتدپرس در ادامه گفت: دونالد ترامپ با هدف جلب آراي طبقه کارگر آمريکا اين مسائل را برنامه‌هاي تبليغاتي خود مطرح مي‌کند.
ترامپ در بخش ديگري از سخنراني خود گفت: ما با سياستمداران چپگرايي مبارزه مي‌کنيم که مرز‌هاي کشور ما را بر روي مهاجران و براي قاچاقچيان مواد مخدر باز گذاشته اند و شهر‌هاي ما را ويران کرده اند.
دونالد ترامپ گفت: کمپين تبليغاتي خود را براي انتخابات سال 2020 با شعار "بار ديگر آمريکا را بزرگ کنيد" شروع مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چيني ها احمق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است