Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا حیدری زاده در یکصد و بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار تعامل و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس و اداره کل پدافند غیرعامل استان هرمزگان برگزار شد، بیان کرد: ما پدافند غیرعامل را جدی نگرفته ایم و هیچ برنامه ی اجرایی حداقل برای یک حادثه  تاکنون نداشته ایم که به نظر می رسد برای کلانشهری مثل بندرعباس زیبنده نیست که بایستی آموزش فرآیند فرهنگ نجات و پدافند غیرعامل را بین مردم  تقویت کنیم و همچنین بصورت هفتگی مانورهای پدافندی را در مدارس برگزار کنیم تا این فرهنگ دربین همگان  تثبیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری زاده خاطرنشان کرد: باید برای بندرعباس در طرح جامع یک شهرستان دیگر بعنوان معین و پشتیبان قرار گیرد تا در مواقع ضروری از کمک و مدیریت آن ها استفاده شود.

رضا حیدری زاده اظهار داشت: در شهر بندرعباس بیش از ۴۰ درصد بافت فرسوده وجود دارد و اگر خدای ناکرده اتفاقی مانند یک زلزله ی سنگین اتفاق بیفتد فرصت و ظرفیتی برای مقابله با این بحران وجود ندارد بطوریکه بنظر می رسد باید حتی برای دفن  اجساد از لودر استفاده کنیم که شایسته نیست.

وی اضافه کرد:

 نه تنها جان پناهی را برای استفاده مردم بلکه فضایی باز حداقل برای چادر زدن در مواقع ضروری هم در شهر بندرعباس تعریف نکرده ایم .

حیدری زاده درخواست کرد:شهرداری و شورای شهر با همکاری و همگامی دیگر دستگاه های مربوطه جهت ایجاد فضاها و امکانات استاندارد  برای مواقع ضروری برای آمادگی مقابله ؛ اقدام نمایند.و از گفتمان تنها خودداری نمایند و بپذیریم که با شعار نمی شود امنیت ایجاد کرد.

حیدری زاده در پایان پیشنهاد داد به کمیسیون خدمات شهری شورا ماموریت داده شود نسبت به پیگیری حضور و پیگیری اقدامات دیگر اعضای کار گروه پدافند غیر عامل شهر بندرعباس برای هماهنگی بیشتر و ارائه گزارش دعوت شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد زلزله شورای اسلامی شهر شهرداری عضو شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی