Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@23:39:16 GMT

سکوت جهانگیری درباره خبر اطلاع از فقدان صلاحیت نجفی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۴۲۳

کیهان نوشت: هر روز حداقل دو سه رسانه اصلاح‌طلب بخشی از جدل‌های اصلاح‌طلبان در مورد ماجرای قتل همسر محمدعلی نجفی را راهبری می‌کنند. این میانه و وسط مشاجرات سیاسی و مکتوب اصلاح‌طلبان با همدیگر در مورد پشت پرده انتخاب شهردار تهران در تابستان 96، نکات جالب توجهی افشا می‌شود که تأسف از اتفاقات پیش آمده را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «جوان» غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران که از ابتدا با شهردار شدن نجفی مخالف بود و حالا روشن شده یکی از دلایل مخالفتش همین ارتباط با میترا استاد بوده در یادداشتی که 10 روز قبل در روزنامه سازندگی علیه اصلاح‌طلبان نوشت، آورد که «به جای بررسی مستندات پرونده مدعیان علیه آقای نجفی در نهادهای معتمد خود یا وجدان خویش، این پرونده را «باج‌خواهی» خواندند و با تمرکز خواست اصلاحات بر شهرداری یک شخص و تعصب بر انتخاب آقای نجفی امکان بررسی آن شایعات بلکه مستندات را حتی از معاون اول رئیس جمهور سلب کردند و با تماس‌ها و فشارهای پیاپی در بالاترین سطوح اصلاحات تنها اصلاح ممکن در شهرداری تهران را شهرداری دکتر نجفی خواندند.»

او دیگر توضیح نمی‌دهد چگونه امکان بررسی مستندات از اسحاق جهانگیری سلب شده است. اما دو روز پیش  خبری غیر رسمی در رسانه‌ها و البته بار اول در خبرگزاری فارس و به نقل از پیگیری‌های خبرنگار این خبرگزاری منعکس شد. در آن خبر آمده که «به محض مطرح شدن نام محمدعلی نجفی به عنوان نامزد شهرداری تهران، موضوع در کارگروهی ویژه بررسی و مشخص شد که نجفی صلاحیت تصدی مسئولیت شهرداری تهران را ندارد. در همین راستا به افراد متنفذی که در این موضوع نقش‌آفرینی می‌کردند، تذکراتی داده شده است. معاون اول رئیس جمهور یکی از افرادی بود که در پنج ‌نوبت در جریان روند بررسی پرونده نجفی قرار گرفته و به خوبی از علل عدم صلاحیت وی مطلع شده بود. این در حالی است که در این جلسات و در خلال تشریح کامل پرونده نجفی به جهانگیری گفته شده بود که انتخاب این فرد به صلاح کشور نیست و بهتر است نجفی از میان گزینه‌های تصدی پست شهرداری تهران کنار گذاشته شود.»

اسحاق جهانگیری کسی است که با پایان دادن به سکوت خود می‌تواند توضیح دهد چرا هشدارهای امنیتی در مورد نجفی نادیده گرفته شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره‌گذاری این خوردوی باکلاس مدیران خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

به گزارش پارس نیوز، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره 6924 در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X55 پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

البته مدیران خودرو در پی این حادثه، اقدام به صدور فراخوان عمومی و سراسری کرده است به نحوی که به صورت فراگیر و در سطحی ملی، تمامی خودروهای X55 پرو را در سراسر کشور مورد بررسی فنی، تخصصی و دقیق قرار می گیرند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی
  • شماره‌گذاری این خوردوی باکلاس مدیران خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند