Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@09:19:04 GMT

صنیعی فر: با سه مربی در حال مذاکره هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۴۹۰

صنیعی فر: با سه مربی در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرهاد صنیعی فر آخرین وضعیت نساجی را تشریح کرد و گفت: به دلیل شرایط خاص موجود در کشور و نیز توصیه فدراسیون برای انتخاب بازیکن و مربی ایرانی، بنا را بر انتخاب گزینه مناسب وطنی گذاشتیم و با سه گزینه مذاکرات خوبی داشتیم که در چند روز آینده انتخاب یک مربی را قطعی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط پرداختی در تیم ما حدودی دارد، به طور مثال وقتی گولیسیانی را در اختیار گرفتیم، دلار ٦ هزار تومان بود، اما الان با پوا امروز او می‌توانیم ٥-٦ بازیکن با کیفیت داخلی جذب کنیم.

صنیعی فر گفت: در جلسه با استاندار از او درخواست کردیم نگاه ویژه‌ای به تنها نماینده شمال در لیگ برتر داشته باشد و از لحاظ سخت افزاری مانند زمین تمرین که هزینه و محدودیت فراوانی در پایتخت برای ما به وجود آورد، از تین حمایت کند.

وی درباره وضعیت بدهی نساجی که این تیم را جزو مقروض‌ترین تیم‌های لیگ برتر قرار داده، افزود: ٤٦ نفر از باشگاه طلب دارند که همه آن‌ها مال سال‌های دور است، به طور مثال فردی به عنوان مشاور در باشگاه دویست میلیون از ما طلب کار است، حالا ببینید که مدیر عامل چقدر می‌گرفته که مشاور او این مبلغ را از باشگاه می‌خواهد.
انتهای پیام/س   سرانجام سرمربی نساجی همچنان نامعلوم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏