Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@14:51:11 GMT

تصويب قانون حفاظت از خاک در مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۸۵۹۸

تصويب قانون حفاظت از خاک در مجلس

خبرگزاري آريا- عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: مهم‌ترين مسأله در کشاورزي، خاک است که زياد به آن توجه نمي‌کنيم و بر اين اساس قانون حفاظت از خاک در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري،علي اصغر يوسف نژاد درنشست تخصصي زهکشي اراضي کشاورزي شمال در ساري افزود: دانشگاه‌ها به عنوان کلينيک تخصصي علمي به دستگاه‌هاي اجرايي کمک نمي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماينده مردم ساري و مياندورود گفت: چرا نمي‌توانيم از سرمايه‌هاي خدادادي در استان استفاده کنيم براي ما جاي سوال است و در اين زمينه دانشگاه کشاورزي بايد همکاري لازم را داشته باشد. 

وي ادامه داد: مهم‌ترين مسأله در کشاورزي خاک است که زياد به آن توجه نمي‌کنيم و بر اين اساس بحث حفاظت از خاک در مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيد.

 نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي گفت: دانشگاه‌ها به عنوان کلينيک تخصصي علمي به دستگاه‌هاي اجرايي کمک نمي‌کنند و اين يک نقيضه است.

 يوسف‌نژاد بيان کرد: با توجه به اينکه اقتصاد استان برپايه کشاورزي استوار است و هرچه بر روي آن تلاش کنيم به منافع خواهيم رسيد.

 وي اظهار کرد: اگر کشاورز از لحاظ مالي، اقتصادي و فرهنگي توجيه شود و مشکلي نداشته باشد بازار به حرکت در مي‌آيد و تاثيرگذاري آن را شاهد خواهيم بود. 

نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در مازندران از سرمايه‌هاي خدادادي به درستي استفاده نکرديم و بزرگترين سرمايه ما کشورهاي حاشيه درياي خزر است که نيازمند محصولات کشاورزي مازندران است و دانشگاه کشاورز ي بايد در اين زمينه کمک کننده باشد. 

يوسف‌نژاد افزود: اگر صادرات محصولات کشاورزي را فعال کنيم و بيشتر از گذشته در اين زمينه گام برداريم  نياز به کمک دولت نداريم.

 وي به بحث آببندان‌ها اشاره کرد و گفت: اگر آببندان‌ها در استان  احيا شود و تسهيلات براي لايروبي به کشاورزان داده شود همانند اين است دو سد جديد ساختيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تصويب قانون حفاظت از خاک مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد