Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شواری تببین مواضع بسیج دانشجوی گیلان گفت: حدود دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم و دانشجویان این استان در حمایت از خانم آمر به معروف گیلانی در شهر خمام تجمع کردند.

محمد صادق جعفری، دبیر شواری تببین مواضع بسیج دانشجوی گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: حدود دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم و دانشجویان این استان در حمایت از خانم آمر به معروف گیلانی در شهر خمام تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جعفری با اشاره به اینکه مسئولان دولتی در استان روزه سکوت گرفته‌اند مطرح کرد: شخص استاندار در رابطه با مسائل مختلف سیاسی که دردی از مردم دوا نمی‌کند موضع می‌گیرد، اما در مورد این مسائل هنجار شکنانه روزه سکوت گرفته‌اند و واکنشی نشان نمی‌دهند.

دبیر شواری تببین مواضع بسیج دانشجوی گیلان با بیان اینکه با رجوع به تاریخ دیدیم که یک عده‌ای در مورد جسارت به حضرت زهرا (س) و فرزند بزرگوارشان سکوت کردند گفت: امروز نیز عدم واکنش مسئولان دولتی استان به ماجرای هتک حرمت به بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر در خمام، خیلی تلخ است.

وی با اشاره به اینکه تا آخر پیگیر مطالبات مردمی هستیم اظهار کرد: تشکل بسیج دانشجویی به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی کشور تا صدور حکم نهایی برای ضاربان این واقعه پیگیر مطالبات مردم از مسئولین و به‌ویژه دستگاه قضایی هستیم.
جعفری مطرح کرد: این تجمع مردمی با سخنرانی دبیر ستاد امر به معروف استان گیلان و  دبیر شواری تببین مواضع بسیج دانشجوی گیلان همراه بود و در نهایت با قرائت قطع نامه‌ای توسط بسیج دانشجویی، به پایان رسید.
لازم به ذکر است؛ اخیرا یک بانوی مؤمنه در گیلان به خانم‌های بی‌حجاب در حال رقص تذکر لسانی می‌دهد که افراد بی حجاب به این بانو و فرزندش حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مطالبات مردمی بسیج دانشجویی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، اجتماع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان امام رضا (ع) اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک سخنران این اجتماع بود.

در انتهای مراسم دانشجویان با شعار مرگ بر آمریکا پرچم این کشور را به آتش کشیدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902188

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • تجمع دانشجویان اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند