Web Analytics Made Easy - Statcounter

سحر رمضانپور، سرمربی تیم دراگون بت لاهیجان، با کسب مقام نخست در مسابقات کشوری، ١٤ لاهیجانی را ملی پوش و راهی مسابقات جهانی تایلند کرد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، این اتفاق که در تاریخ ورزش گیلان و لاهیجان بی‌سابقه بوده است توجه همگان را در سراسر کشور به خود جلب کرده است. 

تیم نوظهور لاهیجان که در خرداد ماه سال جاری پس پیروزی بر تیم ملوان بندرانزلی در تست انتخابی تیم منتخب استان گیلان، راهی مسابقات کشوری شد، بر دیگر رقیبان خود غلبه و در جایگاه نخست ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    با این پیروزی اعضای تیم دراگون بت لاهیجان همگی ملی پوش، مربی این تیم به مربیگری تیم ملی رسیده و نیز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی ٢٠١٩ را که اواخر مرداد و اوایل شهریور در شهر پاتایا تایلند برگزار می‌شود را از آنِ خود کند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان تایلند تیم ملی ملی پوش تیم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز