Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@17:02:51 GMT

پهپاد آمریکایی از مرزهای کشورمان عبور کرده بود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۲۳۹

پهپاد آمریکایی از مرزهای کشورمان عبور کرده بود

به گزارش جهان نيوز، سرلشکرحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای استان کردستان طی سخنانی اظهار داشت: امروز ضعف موریانه‌ای از درون قدرت آمریکا را مورد هدف قرار داده است. آنها می‌خواستند ملت ایران را تسلیم کنند اما ملت ایران قهرمانانه برای حفظ استقلال خود ایستاد و آنها در این سناریو هم شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: آنها می‌خواستند وانمود کنند راه حل مشکلات ما مذاکره است اما ما تا به امروز با منطق مقاومت رشد کرده‌ایم و دشمنانمان را فرسوده‌ایم و به عزت و اقتدار رسیده‌ایم.

سردار سلامی ادامه داد: مذاکره بازی در فضای نابرابری فشار و منطق تسلیم است. در مذاکره فشار دشمن تهدید می‌شود زیرا فکر می‌کند از مقاومت عقب نشسته‌ایم. این ملت ایستاده است و مذاکره را مطلقا رد می‌کند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در هرمزگان تصریح کرد: امروز شنیدید در سحرگاه امروز پدافند هوایی سپاه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که از مرزهای کشور عبور کرده و در حال تعرض به حریم ایران بود را شجاعانه سرنگون کرد. این روش و منش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشنمنان است. سرنگون کردن پهپاد آمریکا شامل یک پیام اشکار و قاطع و صریح بود و آن اینکه مدافعان مرزهای میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه‌ای به این سرزمین عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های قاطع و تمام کننده خواهند داشت. مرزها خط قرمز ما است و هر دشمنی که به این مرزها تعرض کند برنخواهد گشت. ما اعلام می‌کنیم بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم اما برای جنگ کاملا آماده‌ایم و حادثه امروز نشان روشنی داشت از این پیام دقیق.

سرلشکر سلامی خاظرنشان کرد: تنها راه ایمن بودن دشمنان احترام به تمامیت ارزی و امنیت ملی و منافع حیاتی ملت بزرگ ایران است.

منبع:تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: سردار سلامی سپاه پهپاد

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد