Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@03:36:08 GMT

اسنوکرباز ایران در جمع هشت بازیکن برتر آسیا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۲۹۳۷۰

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های اسنوکر پانزده توپ قهرمانی آسیا در مرحله یک هشتم پایانی انجام شد و طی آن سیاوش مزینی با برتری ۴ بر صفر در مقابل لاکشمن راوات از هندوستان راهی مرحله یک چهارم پایانی شد. امیر سرخوش دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها مقابل بابر مسیح از کشور پاکستان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیاوش مزینی امروز (پنج‌شنبه) در مرحله یک چهارم پایانی به مصاف اسجد اقبال از کشور پاکستان می‌رود.

 

رقابت‌های اسنوکر پانزده توپ انفرادی و تیمی و شش توپ انفرادی قهرمانی آسیا ۲۶ خردادماه تا هفتم تیرماه به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است.

 

تیم ملی اسنوکر ایران با ترکیب امیر سرخوش، احسان حیدری نژاد، سیاوش مزینی و ارسلان اسماعیل نژاد در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

 

هم‌چنین در بخش داوری این مسابقات حسن اسماعیل‌زاده، حسام قابلی و اسماعیل خادمی به منظور قضاوت حضور دارند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسنوکر فدراسیون بولینگ بیلیارد و بولس سیاوش مزینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، از پیش مشخص شده بود که چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب خواهند کرد، اما فوتسال آسیا یک سهمیه دیگر هم دارد و در صورتی که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به نیمه نهایی صعود نمی‌کرد، تکلیف 4 نماینده دیگر آسیا مشخص شده بود.

حالا اما با حضور ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و با توجه به اینکه ازبکستان میزبان مسابقات جام جهانی 2024 است، یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به آن امتحان خواهند کرد.
براین اساس دو تیم عراق و افغانستان که به ترتیب مقابل تایلند و تاجیکستان از جام ملت‌ها حذف شدند، برگزار کننده پلی آف اول خواهند بود و دو تیم ویتنام و قرقیزستان هم که به ازبکستان و ایران باختند، پلی آف دو را برگزار می‌کنند.

درنهایت برنده این دو دیدار روز یکشنبه 9 اردیبهشت و همزمان با دیدارهای رده بندی و فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند تا آخرین سهمیه فوتبال آسیا در جام جهانی ازبکستان از دل این مسابقه بیرون بیاید.

دیگر خبرها

  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها