Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان : صبح امروز، با استقبال استاندار ونمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی جهت افتتاح چندین پروژه مهم ملی و استانی وارد همدان شد.

افتتاح بلندترین برج مراقبت فرودگاهی کشور در همدان، بازدید از ایستگاه راه آهن، همچنین بازدید از بیمارستان قائم تویسرکان، بازدید از محور سامن به بروجرد، کلنگ زنی باند دوم نهاوند به آورزمان و ملایر، کلنگ زنی اتصال راه آهن ملایر به کرمانشاه و نهاوند از برنامه های وزیر راه وشهرسازی و هیئت همراه در سفر یک روزه به استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در بدو ورود بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور به طول ۵۲ متر را در همدان افتتاح کرد.

وی در حاشیه این افتتاح به خبرنگاران گفت: در صورت استقبال نکردن مردم همدان از سفرهای هوایی، فرودگاه نمی‌ تواند از رونق اقتصادی برخوردار و متروکه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از مردم همدان درخواست کرد با انتخاب سفرهای هوایی، رونق فرودگاه همدان را روز افزون کنند.

وی در خصوص برقراری پروازهای حج از فرودگاه همدان نیز خاطرنشان کرد: درخواست پرواز حجاج از فرودگاه همدان، از سوی نمایندگان استان مطرح شده، اما نکته مهم در پروازهای حج مقصد سفر است، و به دلیل تراکم پرواز در فرودگاه جده عربستان نیازمند بررسی بیش‌تری در این خصوص هستیم.

لازم به ذکر است، در طی چند سال گذشته پرواز کاروانهای حج استانهای همدان و کردستان از فرودگاه همدان به مقصد عربستان انجام می شود.

۴۶

کد خبر 1271900

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند