Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهرابی با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد گفت: همچنین امسال ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان گیلانی پرداخت می شود.

«عباس اهرابی» صبح امروز(پنج‌شنبه،۳۰ خرداد) در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از روستای خالجیر شلمان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه امسال هزار و ۸۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان استان توزیع شد، گفت: این‌تعداد تخم نوغان در راستای ایجاد اشتغال پایدار بین ۸۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل کمیته امداد گیلان
با بیان اینکه ۱۰ اداره به‌همراه مددکاران و مسئولان اشتغال به بررسی و شناسایی این خانوارها پرداختند، افزود: پیش‌بینی می‌شود نوغانداری با فناوری جدید دو بار در طول سال انجام شود که در دوره اول بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای مددجویان سطح استان درآمد ایجاد کرد.

وی ادامه داد: از بین هزار و ۸۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شده در سطح استان، ۴۸۲ جعبه به‌صورت رایگان بین ۱۵۲ خانواده مددجوی لنگرودی توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان ضمن قدردانی از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان، گفت: سال گذشته ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال بابت سه هزار و ۷۵۰ طرح در استان پرداخت شد که امسال این مبلغ به ۲۲۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

اهرابی ادامه داد: شهرستان لنگرود سال گذشته سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از منابع اشتغال به مددجویان پرداخت کرد که امسال این مبلغ به هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.  

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اردبیل خراسان جنوبی اوقات فراغت کانون های مساجد دهه کرامت در فارس وزیر علوم تحقیقات و فناوری غنی سازی اوقات فراغت جشن های دهه کرامت تسهیلات اشتغال مددجویان گیلانی نوغانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۲۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی