Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دبیر هیأت اسکی استان مرکزی در حاشیه این رویداد ورزشی در گفت و گو با ایرنا، توضیح داد: رشته ورزشی رول اسکی از رشته‌های نوپا در کشور و استان مرکزی است و این دوره استعداد یابی نیز برای نخستین بار با حضور مدرسان کارآزموده فدراسیون اسکی در اراک برگزار شد.

«محمود رئوفی» افزود: این دوره استعداد یابی از ۲۵ تا ۳۰ خرداد در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک جریان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۵۰ ورزشکار زن و مرد در رده‌های مختلف سنی ۱۴ تا ۱۸ سال در این دوره استعدادیابی حضور داشتند که در نهایت ۱۱ ورزشکار مرد و هفت ورزشکار زن انتخاب شدند.

رول اسکی در زمره رشته‌های پرطرفدار در جهان است که درسال های اخیر فدراسیون جهانی اسکی سرمایه‌گذاری زیادی را بر روی آن انجام داده است.

در این رشته ورزشی چرخ‌هایی مشابه چرخ‌هایی اسکیت در زیر چوب اسکی قرار داده می‌شود و ورزشکاران می‌توانند در مناطق صاف که امکان رول اسکی را دارد مانور دهند.

رول اسکی چند سالی است که به ایران آمده و حضور نماینده ایران در کمیته جهانی این رشته ورزشی می‌تواند سبب تحول در این رشته ورزشی در ایران شود. رشته رول اسکی را می‌توان در تمامی نقاط ایران اجرایی کرد و مزیت آن عدم نیاز به برف برای اسکی کردن است.

۳۰۱۷/‏۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رول اسکی استعدادیابی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد