Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@03:48:31 GMT

اساسنامه جدید بیمه سینا تصویب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۲۰۴

اساسنامه جدید بیمه سینا تصویب شد

پول‌نیوز - مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه سینا به‌منظور تغییر اساسنامه با حضور اکثریت سهامداران، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره، نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و فرابورس در تاریخ 29 خردادماه 1398 در سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مجمع دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره بیمه سینا به‌عنوان رئیس مجمع، کتایون هدایت‌پور به‌عنوان منشی، محسن علیخانی نماینده شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا و همایون دارابی نماینده بنیاد علوی به‌عنوان ناظرین و همچنین نمایندگان بازرس قانونی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز فرابورس حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از استماع گزارش مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره به‌عنوان رئیس مجمع، اساسنامه جدید شرکت بر اساس نمونه مورد تأیید بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب اکثریت سهامداران رسید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب بیمه تکمیلی رانندگان آژانس شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین لایحه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتن رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در راستای حمایت و رفاه حال رانندگان زحمتکش شاغل در شهرداری قزوین و بنا به درخواست اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به صحن شورا ارائه شد که با اکثریت آرای نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: طبق این مصوبه مقرر شد تا ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی توسط شهرداری قزوین از طریق شرکت محوری و ۵۰ درصد نیز توسط رانندگان آژانس پرداخت شود.

فرمانی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لوایح شهرداری قزوین از جمله اخذ مجوز برگزاری مناقصه برای پروژه‌های سازمان عمران و پروژه مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر ناحیه امامزاده حسین (ع) پس از بررسی مورد تأیید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

کد خبر 749674

دیگر خبرها

  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد