Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ با حکم رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر در امور بازرگانی شد.

 گفتنی است حسین مدرس خیابانی دانش آموختۀ دانشگاه علم  و صنعت ایران است.

 وی حدود17 سال در  وزارت بازرگانی در مسئولیت هایی چون قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی ، مدیرکل برنامه ریزی وزارت بازرگانی، مدیر کل تامین و توزیع کالا ، مدیر کل دفتر تنظیم بازار ، هیات مدیرۀ شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین نزدیک به 10 سال بعنوان  مدیرعامل  و عضو هیات مدیره چند واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت های  سیمان زنجان ، سیمان فیروزکوه ، مجتمع فولاد خراسان ،  موتور سازان ( تراکتورسازی ایران ) ، سیمان مازندران ، سیمان غرب و شرکت توسعه صادرات را در کارنامۀ خود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول