Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم فلاح نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: شهید ابراهیم هادی یک پهلوان بسیجی بود که با وجود تمام پهلوانی‌ها و داشتن ستاره کشتی بر سینه، در نهایت، مدال شهادت موجب کمال وی شد.
وی افزود: آموزش و پرورش در کنار وظیفه ذاتی خود که تعلیم و تربیت نسلی شایسته، معتقد، متدین و مسؤلیت‌پذیر است، تربیت اجتماعی و تقویت خودباوری را در امور خود می‌گنجاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاح‌نژاد ادامه داد: آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در راستای تحقق منویات مقام‌ معظم رهبری در بیانیه گام دوم‌ انقلاب و تقویت خودباوری، اقدامات ویژه‌ای انجام‌ می دهد که مهم ترین آن‌ها، امیددهی به جوانان و آگاهی‌بخشی به آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تمام معاونت‌ها آن را سرلوحه امور خود قرار داده‌اند.
وی در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم اشاره کرد و توضیح داد: از اسفند ماه ۹۷ کتاب «سلام بر ابراهیم» برای دو گروه فرهنگیان و دانش‌آموزان به عنوان مسابقه کتابخوانی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت پرورشی و نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفت و آزمون‌ها برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: در فاز اول این مسابقه، ۸۰۰ نفر از فرهنگیان در این آزمون شرکت کردند و به زودی برنامه‌ریزی جهت فاز دوم این مسابقه در سطح دانش‌آموزی، آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم برنامه‌ای در سطح وسیع‌تر و دقیق‌تر در ناحیه سه اجرا شود.
این مسئول در پایان هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام ذکر کرد و گفت: این مسابقه کتابخوانی با محوریت زندگی‌نامه و خاطرات شهید «ابراهیم هادی» برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی فلاح نژاد آموزش و پرروش مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان