Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:37:56 GMT

«گاندو» توانست بدون مثلث عشقی مخاطب را جذب کند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۲۹۹

«گاندو» توانست بدون مثلث عشقی مخاطب را جذب کند

تهیه‌کننده سریال «گاندو» اظهار کرد: عموماً در طراحی درام داستان‌ها و سریال‌ها سعی می‌کنند یک عشق مثلثی هم وجود داشته باشد، ولی «گاندو» ثابت کرد بدون عشق مثلثی هم مردم پای تلویزیون خواهند نشست.

به گزارش ایسنا، برنامه «سلام صبح بخیر» صبح امروز (۳۰ خرداد ماه) میزبان کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر سریال «گاند» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال «گاندو» در سخنانی درباره مراحل پیش تولید و ایده تولید این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: حدود یک سال تحقیق و پژوهش سریال «گاندو» به طول انجامید و مقدمه و موخره کاری که امروز روی آنتن شبکه سه در حال پخش است، سه سال زمان برده است. پس از کارهای تحقیقاتی، فیلمنامه نیز حدود یک سال زمان برد که آرش قادری در این زمینه تلاش‌های بسیار زیادی کرد. پس از این مرحله، یک سال نیز درگیر تولید و پست پروداکشن کار بودیم.

او با بیان اینکه سریال «گاندو» در زمانی نوشته شد که هنوز به راحتی نمی‌توانستیم به موضوع آقازادگی بپردازیم، اظهار کرد: این مجموعه به نوعی تابوشکنی کرده است؛ زیرا با اینکه سه سال پیش طراحی شده است، اما برای مقتضیات امروز نوشته شده و استاندارد جدیدی در این زمینه شکل گرفته است.

تهیه کننده سریال «گاندو» پرداختن به دغدغه مردم را یکی از اهداف این سریال عنوان و بیان کرد: موضوع آقازاده‌ها و مبارزه با فساد از دغدغه‌های مردم است که در سریال به آن پرداخته شده است. در حقیقت «گاندو»، مطالبات مردمی را چه در حوزه مفاسد اقتصادی و چه در حوزه امنیت ملی مطرح کرده است.

امینی اظهار کرد: عموماً در طراحی درام داستان‌ها و سریال‌ها سعی می‌کنند یک عشق مثلثی هم وجود داشته باشد و «گاندو» ثابت کرد بدون عشق مثلثی هم مردم پای تلویزیون خواهند نشست و در واقع این مجموعه عشق به وطن و میهن را در اذهان مردم با همه عقاید متفاوت ایجاد کرده است. «گاندو» یک سریال پاک و خانوادگی است و بدون اینکه وارد مسائلی مانند عشق مثلثی و درام‌های این چنینی شود، مردم را با خود همراه کرده است.

او با بیان اینکه «این مجموعه کاملاً بر اساس استنادات و واقعیت نوشته شده است» گفت: تمام اتفاق‌هایی که مردم در مجموعه «گاندو» مشاهده می‌کنند بر اساس واقعیت است و تنها، اسامی تغییر کرده است. امروز با توجه به وجود فضای مجازی نمی‌توان اطلاعات را از مردم پنهان کرد و باید مسئولین صادقانه و شفاف با مردم صحبت کنند و این اتفاق در «گاندو» در حال انجام است که می‌توان با آن ظرفیت خودمان را افزایش دهیم.

جواد افشار، کارگردان سریال «گاندو» در سخنانی درباره جذب مخاطب از طریق صحنه‌های درگیری اظهار کرد: این مسئله یکی از نگرانی‌های من بود، زیرا در این ژانر مخاطب عادت دارد صحنه‌های درگیری را مشاهده کند. وقتی به فیلمنامه بیشتر ورود کردم، متوجه شدم لزوماً با ایجاد صحنه‌های درگیری نمی‌توان سریال را برای مخاطب جذاب کرد و به همین جهت به سراغ تعلیق‌های پنهان رفتیم که در داستان را جذاب و دلهره ایجاد کند.

کارگردان مجموعه «گاندو» با بیان اینکه نام سریال در راستای تعلیق داستان است، عنوان کرد: «گاندو» به معنای شکارچی کمینگر است. گاندو تمساح پوز کوتاه ایرانی است که در منطقه سیستان و بلوچستان زیست می‌کند. ویژگی مهم این حیوان این است که مدت‌ها کمین می‌کند. این ویژگی در فیلم هم برای جاسوس‌ها و هم برای ضد جاسوس‌ها به کار می‌رود.

او بیان کرد: بازیگران مجموعه «گاندو» با بازی خوب‌شان و حس و حالی که کاراکترها ایجاد کردند، باعث شدند، این مجموعه بتواند به جایگاهی که امروز دارد، برسد.

همچنین پیام دهکردی، بازیگر سریال تلویزیونی «گاندو» بیان کرد: مسئله‌ای که برای بنده فارغ از دشواری‌های نقش مایکل باعث شد بازی در این سریال را بپذیرم، ناشی احساسی بود که برای وطنم داشتم، زیرا باورم بر این است که سرزمین ما زخم خورده خیانت‌ها در طول ادوار و قرن‌های مختلف است و این خیانت‌ها گاهی توسط امثال مایکل‌ها و گاهی بدتر از آنها توسط خاوری‌ها صورت گرفته است.

او گفت: یک فصلی که نقش مایکل برای من داشت و باعث شد خودم را مجاب کردم تا ۲۵ کیلو وزن اضافه و روی لهجه کار کنم و با جان به سمت این دشواری بروم، احساسی بود که نسبت به وطن داشتم زیرا معتقد بودم باید برای این وطن که تن من است، کاری انجام دهم و تمام دغدغه من این بود که نقش مایکل خیلی واقعی باشد و وقتی مخاطب سریال را می‌بیند، متوجه شود مایکل به عنوان یک جاسوس شاخ و دم ندارد و شبیه دیوها هم نیست و حتی می‌شود او را دوست داشت.

دهکردی اضافه کرد: عموماً در تصور ما این است کسی که جاسوس است حتماً شمایل عجیبی دارد؛ در حالی که در واقعیت اینگونه نیست. شخصیت مایکل هاشمیان در سریال «گاندو» بسیار پیچیده است و قرار است جذاب ارائه شود.

او با بیان اینکه «بازی در سریال گاندو کمترین کار برای سرزمینم است»، اظهار کرد: معتقدم هر کسی باید در حوزه خودش برای وطن کاری انجام دهد و به همین جهت به عنوان بازیگر اگر بتوانم نقش مایکل را خوب بازی کنم، توانسته‌ام برای سرزمین خود کاری انجام دهم.

این بازیگر یادآور شد: درباره این شخصیت سوالاتی در ذهنم مطرح شد که آیا واقعاً مایکل هاشمیان در واقعیت جاسوس بوده یا دچار غلو شده است؟ اما وقتی دیدم آمریکا برای آزادی این شخصیت دو تابعیتی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پرداخت می‌کند، متوجه شدم حتماً این فرد جاسوس بوده است.

امینی نیز درباره شخصیت مایکل هاشمیان اظهار کرد: در کنار پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول، تعدادی از هموطنان ایرانی در بند زندان‌های آمریکا آزاد شدند و حتی آمریکا در مذاکرات برجام اعلام کرد مذاکرات را متوقف می‌کنیم تا زمانی که «جیسون رضائیان» که همان نقش مایکل هاشمیان است، آزاد شود و همه اینها با دستور اوباما، رئیس‌جموری وقت آمریکا انجام شد.

دهکردی در ادامه اظهار کرد: اگر جیسون رضائیان جاسوس نبود، جان کری از او استقبال نمی‌کرد و یا اوباما مراسم ضیافت برای رضائیان برگزار نمی‌کرد؛ در حالی که اگر من چنین موقعیتی داشتم، این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. گاهی در میان باران اطلاعات، سره از ناسره را گم می‌کنیم.

او گفت: وقتی این نقش را پذیرفتم احساس کردم نقش خاوری و بی شمار مدیر نالایق بی کفایت دزد را بازی می‌کنم که در همین سرزمین پست گرفتند، اما بیت‌المال این سرزمین را برداشتند و رفتند. «گاندو» مشخصاً دغدغه‌های همه کسانی است که در مجموعه ایفای نقش کردند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اضافه کردن ۲۵ کیلو به وزن خود برای بازی در سریال «گاندو»، اظهار کرد: در حال حاضر در حال کم کردن وزن خود هستم و فعلاً قصد ندارم وزن خود را اندازه کنم و تا زمانی که لباس‌هایم اندازه‌ام شود، متوجه می‌شوم وزنم به همان اندازه گذشته برگشته است.

برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی کاوه امیری جاوید شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۷ تا ۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند.

وضعیت این راننده سابق فرمول یک پس از اینکه در سال ۲۰۱۳ در حین اسکی دچار آسیب مغزی شدید شد، همچنان برای مردم یک معما است.

گفته می‌شود که کورینا، همسر ۵۵ ساله شوماخر، تصمیم‌گیرنده اصلی برای حراج ساعت‌های شوهرش بوده است.

کورینا قبلاً دارایی‌های دیگر خانواده از جمله جت شخصی شوماخر و خانه او در نروژ را فروخته است.

انتظار می‌رود که این حراجی برای خانواده شوماخر حدود ۶ میلیون دلار درآمد داشته باشد که می‌تواند برای کمک به مراقبت از شوماخر ۵۵ ساله مورد استفاده قرار گیرد.

طبق اعلام مرکز حراج بریتانیایی کریستیز، هشت عدد ساعت متعلق به شوماخر در تاریخ ۱۳ می‌در ژنو سوئیس به فروش خواهند رسید.

دو مورد از برجسته‌ترین ساعت‌های این حراج، هدایای سفارشی دوست خانوادگی شوماخر و رئیس سابق فراری، ژان تاد هستند.

انتظار می‌رود که یکی از این ساعت‌ها، یک مدل منحصر به فرد FP Journe Vagabondage ۱ که در کریسمس توسط تاد در جشن هفتمین قهرمانی جهان ستاره فرمول یک در سال ۲۰۰۴ به او هدیه داده شد، قیمتی بین ۱.۷ تا ۳.۴ میلیون دلار داشته باشد.

پیامی روی این ساعت با نشان فراری، طرح کلاه ایمنی شوماخر و نماد‌هایی که هفت عنوان قهرمانی این راننده را نشان می‌دهند، حک شده است: «کریسمس ۲۰۰۴ – ژان تاد برای دوست من مایکل شوماخر».

دومین هدیه کریسمس تاد به شوماخر، ساعت سفارشی Audemars Piguet Royal Oak متعلق به سال ۲۰۰۳ نیز به حراج گذاشته شده و انتظار می‌رود که با قیمتی بین ۲۵۵ هزار تا ۴۲۵ هزار دلار به فروش برسد.

پنج ساعت نسخه محدود ۲۰۰۴ FP Journe نیز برای خرید در این حراج در دسترس خواهند بود که به صورت جداگانه به قیمت تقریبی بین ۱.۸ میلیون دلار تا ۳ میلیون دلار به فروش خواهند رسید.

همچنین پیش‌بینی شده که رولکس دیتونا شوماخر که از طلای ۱۴ عیار ساخته شده و هدیه‌ای از طرف مدیر قدیمی شوماخر، ویلی وبر بوده و گفته شده که «از لحاظ تاریخی مهم، بسیار کمیاب و جذاب» است، در حراج ماه آینده به قیمت بین ۴۲۵ هزار تا ۸۵۰ هزار دلار به فروش برسد.

گفته می‌شود که این ساعت رولکس در سال ۲۰۲۱ به ستاره فرمول یک هدیه داده شده است.

وبر در مصاحبه‌ای در ماه دسامبر گفته است:

 وقتی به مایکل فکر می‌کنم، متأسفانه دیگر امیدی ندارم که دوباره او را ببینم. بعد از ده سال هنوز خبر مثبتی در مورد وضعیت او منتشر نشده است.

وبر قبلاً از خانواده شوماخر خواسته بود که حقیقت را در مورد وضعیت سلامت او اعلام کنند و از این که هیچ کسی او را در جریان وضعیت شوماخر پس از حادثه اسکی قرار نداده، «عصبانی» است.

وبر در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه‌ای با نشریه ورزشی ایتالیایی La Gazetta dello Sport گفت که «صد‌ها بار تلاش کرده تا با کورینا تماس بگیرد»، اما او هرگز پاسخی نداده است.

کورینا از زمان حادثه به شدت از حریم خصوصی شوهرش محافظت کرده و اجازه نمی‌دهد که جزئیات زیادی در مورد وضعیت او به اطلاع عموم برسد.

امروزه، او نه‌تن‌ها مسئولیت مراقبت از شوماخر را برعهده دارد، بلکه ثروت عظیم ۹۷۰ میلیون دلاری خانواده را مدیریت می‌کند.

شوماخر و کورینا در سال ۱۹۹۵ ازدواج کردند و دو فرزند به نام‌های میک و جینا ماریا دارند.

مرکز حراج این ساعت‌ها در بیانیه‌ای گفته است:

 مرکز کریستیز صمیمانه از خانواده شوماخر به خاطر اعتمادشان به ما و تمایلشان برای به اشتراک گذاشتن این شاهکار‌ها تشکر می‌کند.

 ما مفتخریم که این ساعت‌های نمادین و منحصربه‌فرد متعلق به یکی از مشهورترین اسطوره‌های فرمول ۱ را ارائه دهیم.

 این لحظه‌ای استثنایی برای علاقه‌مندان به ساعت و فرمول یک است. ما مشتاقانه منتظر دیدار با مجموعه‌داران پرشور در نمایشگاه‌های بین‌المللی خود و حراج در تاریخ ۱۳ می‌در ژنو هستیم.

منبع: روزیاتو

tags # ورزش سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • یک قصه خیالی به روایت فراری