Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@10:46:18 GMT

سپاهان پیروز آشفتگی‌های استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۶۰۱

در روزهایی که مدعیان فوتبال ایران هر کدام گرفتار مشکلات خود هستند، یک تیم است که بدون توجه به حواشی و در آرامش کامل کار خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های فصل آینده لیگ برتر پیش می برد و آن هم تیمی نیست جز سپاهان.

اخبار ورزشی- در شرایطی که پرسپولیس هنوز در شوک رفتن برانکو است و استقلال هم هنوز کار خود را برای فصل جدید آغاز نکرده و مشخص نیست ستاره هایش در این تیم بمانند یا نه، تیم امیر قلعه نویی با نگه داشتن مهره های کلیدی خود و جذب چند ستاره لیگ هجدهم، خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ نوزدهم آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینجای فصل نقل و انتقالات سپاهان توانسته بازیکنانی همچون سیدمحمدرضا حسینی،جورجی ولیسیانی و محمد زینالی را به خدمت بگیرد و قرارداد بازیکنانی همچون مهدی کیانی،محسن مسلمان و سجاد شهباززاده را هم تمدید بکند. این اما پایان کار تیم قلعه نویی در نقل و انتقالات نیست. گفته می شود آن ها دو لژیونر فوتبال ایران(کاوه رضایی و فرشاد احمدزاده) و یک هافبک از تیم پرسپولیس(بشار رسن) را زیر نظر دارند و هیچ بعید نیست که در ادامه فصل نقل و انتقالات این بمب ها هم در اصفهان منفجر شوند.

همچنین گویا پژمان منتظری،مدافع ناراضی تیم استقلال که احتمالا از این تیم جدا خواهد شد هم در فهرست امیر قلعه نویی جا دارد و این مربی می خواهد این مدافع ملی پوش را جایگزین مدافعانی نظیر سیاوش یزدانی و خالد شفیعی بکند. اتفاقی که اگر رخ بدهد، سپاهان را به تیمی بی رقیب نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا بدل خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برانکو استقلال قلعه نویی استقلال استقلال و پرسپولیس امیر قلعه نویی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بی‌شک ژوزه مورایس و شاگردانش حساب ویژه‌ای برای موفقیت در جام حذفی امسال باز کرده‌اند تا به نوعی نتایج نه چندان خوب خود در لیگ برتر را با قهرمانی در این جام جبران کنند.

هرچند این تیم روی کاغذ بازی آسانی مقابل تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی دارند، اما نتایج این تیم در دو فصل اخیر جام حذفی سبب نگرانی هواداران سپاهان شده است.

سپاهان در جام حذفی لیگ بیست و یکم با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک از گردونه رقابت‌ها حذف شد. این تیم سال گذشته نیز در نخستین فصل حضور مورایس با شکست پرگل 4 بر 2 مقابل پرسپولیس در اصفهان از رقابت‌ها کنار رفت تا آخرین حضور طلایی پوشان در جمع 8 تیم برتر جام حذفی به فصل 1400-1399 برگردد.

جایی که شاگردان نوید کیا بعد از پیروزی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه در اهواز به مصاف فولاد نکونام رفتند و در پایان با شکست در ضربات پنالتی از این جام کنار رفتند.

جالب آنکه از آخرین قهرمانی سپاهانی‌ها در جام حذفی، یازده سال می‌گذرد و بنظر می‌رسد شاگردان مورایس از انگیزه بالایی برای جبران ناکامی‌های سال‌های اخیر سپاهان در جام حذفی برخوردار هستند.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟