Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@19:56:27 GMT

اصابت یک راکت جدید در نزدیکی شرکت انگلیسی در بصره

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۰۹۲۶

اصابت یک راکت جدید در نزدیکی شرکت انگلیسی در بصره

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، منابع محلی عراقی از اصابت یک فروند راکت جدید به نزدیکی مقر شرکت نفتی «بی‌پی‌» انگلیس در استان بصره عراق خبر دادند.

شبکه الشرقیه نیوز عراق در این باره گزارش داد که یک فروند راکت عصر امروز چهارشنبه به منطقه «الرملیه» استان بصره واقع در جنوب عراق اصابت کرد.

یک منبع آگاه به این رسانه گفته است که این موشک به نزدیکی مقر شرکت نفتی «بی‌پی» انگلیس در الرملیه اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله موشکی جدید ساعاتی پس از حمله راکتی به مقر عملیات چند شرکت بزرگ نفتی خارجی در شهر بصره در جنوب شرق عراق صورت گرفت.

به گفته پلیس بصره، صبح روز چهارشنبه (۱۹ ژوئن) یک موشک کاتیوشا به مقر عملیاتی چند شرکت بزرگ نفتی از جمله شرکت «اکسوموبیل» ایالات متحده در منطقه البرجسیه بصره برخورد کرده که به زخمی شدن سه کارگر عراقی انجامید.

یک مقام امنیتی عراق گفت که در پی این اتفاق، شرکت اکسوموبیل برای خروج ۲۰ کارمند خارجی خود از عراق آماده می‌شود.

شب گذشته نیز یک فروند موشک کاتیوشا به یک پایگاه نظامی در موصل اصابت کرده بود. به گزارش رویترز این حادثه تلفاتی در پی نداشته و هیچ گروهی نیز مسئولیت آنها را بر عهده نگرفته است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شرکت نفتی راکت بصره انگلیس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو

دریافت 1022 KB دریافت 1001 KB

به گزارش همشهری آنلاین، مقاومت لبنان ساعتی پس از تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، شهرک صهیونیست‌نشین کریات‌ شمونا را موشک‌باران کرد.

در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل ۴ نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند. ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد.

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که مقاومت با بیش از ۳۰ موشک، منطقه اصبع الجلیل را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک اشغالی کریات شمونا و اطراف آن و قطع شدن برق این شهرک خبر دادند.

شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی بزرگترین مجتمع مسکونی اشغالگران است که در پی حملات موشکی مستمر مقاومت لبنان در پاسخ به نسل‌کشی در غزه و تجاوز اشغالگران به حریم هوایی و زمینی لبنان به شهر ارواح تبدیل شده است و بسیاری از ساکنان از هراس موشک‌های حزب‌الله از آن گریخته‌اند.

کد خبر 849389 منبع: فارس برچسب‌ها صهیونیسم خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • تصاویری از محل اصابت راکت‌های حزب‌الله به کریمات شمونه | ویدئو
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • (ویدئو) اصابت موشک به پایگاه صهیونیستی مرون
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟