Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان در اجرای هرچه گسترده‌تر بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی نقش فعالانه و مؤثری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تعامل دستگاه‌ها این طرح امسال نیز با استقبال خوب مردم استان و در فضایی بانشاط و معرفتی تحت عنوان تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

مردانی با بیان اینکه این طرح از ۱۳ تیر ۹۸  در قالب ۲۲ شب اجرا می‌شود، اضافه کرد: هر شب، یکی از دستگاه‌های اجرای استان متولی برگزاری برنامه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب در تداوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نگاه به آینده، جوان محوری و تاکید بر تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی از ویژگی‌های بیانیه مقام معظم رهبری است که تبیین آن برای مردم و گروه‌های هدف دارای اهمیت بالایی است.

مردانی، تقویت ابهت و اقتدار نظام در عرصه بین الملل را از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد و گفت: بی شک مقاومت و پایداری بر ارزش‌های نظام رمز پیروزی و غلبه بر دشمن است.

گفتنی است: : نشست‌های این برنامه هر شب، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا و با حضور ۹ نفر از اساتید و اندیشمندان دینی، در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبانی اعتقادی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد