Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ کریم نوری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به ورود چهار تیم حاضر در هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان به استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم از سوی پلیس در این رابطه اندیشیده شده تا این رویداد مهم ورزشی در امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های ایران، پرتغال، استرالیا و فرانسه از 31 خردادماه به مدت 3 روز در قالب مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان در ورزشگاه 6 هزار نفری پهلوان رضازاده با هم به رقابت می‌پردازند و تامین امنیت و آرامش در مدت برگزاری این مسابقات به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان کرد: تمهیدات لازم از سوی پلیس در این رابطه اندیشیده شده تا این رویداد مهم ورزشی در امنیت و آرامش کامل برگزار و اردبیل به میزبانی شایسته برای تیم‌های حاضر در مسابقات تبدیل شود.

نوری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با محوریت برگزاری شایسته این مسابقات گفت: همدلی و همفکری مسئولان و سازمان‌های دخیل در برگزاری این مسابقات در حد اعلای خود بوده و با تلاش‌های انجام شده ورزش‌دوستان و ورزشکاران در طول برگزاری مسابقات لحظاتی آرام، مهیجی را سپری خواهند کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با تاکید بر برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس با تماشاگرنماها و برهم زنندگان امنیت و آرامش محل برگزاری مسابقات تصریح کرد: انتظار پلیس از تماشاچیان قانونمندی و رعایت حقوق شهروندی است.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم