Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هادی امیری اظهار کرد: در جلسه ای که امروز داشته ایم دستور داده ام که مکان را بررسی کرده و در آن جا سایتی ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس برخی از ساکنین منطقه محمود آباد شهر یاسوج با مکاتباتی که با این پایگاه خبری داشته اند درخواست پیگیری مشکل آنتن دهی و اینترنت دراین ناحیه را جویا شده اند که این مشکلات را از طریق سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بوبراحمد پیگیری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مشکل آنتن دهی و اینترنتی منطقه محمود آباد شهر یاسوج بیان کرد: در منطقه محمود آباد سایت تلفن همراه نداریم در آن جا یک تقویت کننده داریم هنگامی که جریان برق قطع می شود آنتن دهی آن جا هم ضعیف می شود.

 

سید محمد هادی امیری اظهار کرد: در جلسه ای که امروز داشته ایم دستور داده ام که مکان را بررسی کرده و در آن جا سایتی ایجاد شود.

 

امیری تصریح کرد: منطقه محمود آباد به دلیل اینکه جزء مناطق توریستی به شمار می رود در جلسته دستور داده ام که این منطقه را در دست بررسی قرار دهند و مکانی را برای احداث سایت انتخاب کنندکه امیدوارم مشکل در آن جا نیز حل شود.

 

وی افزود: پس ازاینکه کارهای آن اعم از ایجاد دکل و سایرخدمات دیگر در این منطقه انجام شد و همچنین  گفته ایم که به صورت اورژانسی ریپیتر هایی که در ان جا هستند را راه اندازی کنندتا وقتی که بخواهیم سایت را راه اندازی کنیم مشکلی ایجاد نشود.

 

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: سایت 4الی 5ماه طول می کشد تا راه اندازی شود، بتن و سیمان و دکل  آن حداقل یک ماه طول می کشد تاایجاد شود پیگیر این مسئله خواهیم بود تا مشکلات این منطقه نیز حل شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات