Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:54:19 GMT

کشف ۶ تن برنج احتکار شده در سیرجان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۳۱۶

کشف ۶ تن برنج احتکار شده در سیرجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بااشاره به کشف ۶تن برنج احتکار شده گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بازدید‌های غیر محسوس صنفی یک انبار حاوی برنج احتکار شده و قاچاق را در شهر سیرجان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این انبار ۶ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالای احتکار شده بیش از ۴۲۹ میلیون ریال برآورد شده که در این رابطه پرونده تشکیل و برای تعیین مجازات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و انبار مذکور توسط ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی پلمب شد.

سرهنگ ایران نژاد گفت: فروشندگان کالا‌های اساسی باید فهرست کالا‌های انبارشده خود را هرماه به سازمان صنعت و معدن و تجارت شهرستان اعلام کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه خواهند شد.
انتهای پیام/ی

پلمب انبار برنج احتکار شده در سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از حریق انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران، خیابان شهید نجاری مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امدادرسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی امدادی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی عنوان کرد: این حریق در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدوداً ۱۵۰ مترمربع رخ داد و خسارت جانی در بر نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است که کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت هستند.

کد خبر 6094442

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی