Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و وزاری کار و جهاد کشاورزی با حضور در جشنواره ملی فرهنگی - ورزشی عشایر که در محل ارگ تاریخی بلقیس استان خراسان شمالی برگزار شد از غرفه پست بانک جوشقان از توابع شهرستان اسفراین بازدید و از نزدیک با خدمات این بانک آشنا شدند.

به گزارش صدای ایران باجه پست بانک جوشقان با برپایی غرفه در جشنواره ملی فرهنگی ورزشی عشایر که با حضور بیش از 25 استان در محل ارگ تاریخی بلقیس این شهرستان طی روزهای 23 و 24 خردادماه سال‌جاری برگزار شد به معرفی خدمات و دستاوردهای این بانک به بازدیدکنندگان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین محمد شریعتمداری وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با حضور در این نمایشگاه از غرفه پست بانک ایران بازدید و از نزدیک با خدمات آن آشنا شدند.
گفتنی است: در جشنواره مذکور، ظرفیت‌ها و اقدامات گردشگری مناطق عشایری، کالاهای عشایری و همچنین فرهنگ، آداب و رسوم این قشر معرفی شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قلی پور از نام‌دارترین بخشی‌های شمال خراسان صبح جمعه پس از تحمل مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند برجسته موسیقی شمال خراسان مسلط بر روایت‌ها و داستان‌های گوناگون و کهن بوده که هنر خنیاگری خود را از نیاکان خود دریافت نموده بود.

عیسی قلی‌پور مشهور به عیسی بخشی، از نامدارترین «بخشی»‌های خراسان شمالی، هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی (دوتارنواز)، خواننده گویش ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی است که تاکنون در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی را داشت.

کد خبر 6095511

دیگر خبرها

  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت