Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن‌ها فعلا در مرحله تمدید به سر می‌برند.

طرفداری - باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با الکساندر زینچنکو، مدافع روس خود برای تمدید قرارداد تا سال 2024 به توافق رسیده است. این مدافع 22 ساله در فصل گذشته مجموعا 29 بار برای سیتیزن‌ها به میدان رفت و انتخاب اول پپ گواردیولا در سمت چپ خط دفاعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می‌شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد

استفانو پیولی برای چهارمین فصل پیاپی، میلان را به چمپیونزلیگ رساند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه، صعود میلان به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از نظر‌ آمار و احتمالات، قطعی شد.

میلان اگرچه در خانه مقابل جنوا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۳-۳ نرسید اما به لطف تساوی رم و یوونتوس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پیولی رزرو شد. ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارای ۵ سهمیه است. تاکنون دو سهمیه را اینتر و میلان برای خود رزرو کرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید