Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های نانویی به همراه ستاد توسعه فناوری‌نانو در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذائی، ‏ماشین‌آلات و صنایع وابسته، شرکت کردند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ ستاد توسعه فناوری نانو به همراه ۸ شرکت فعال در حوزه فناوری نانو در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذائی، ‏ماشین‌آلات و صنایع وابسته، حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
‏ همچنین در غرفه ستاد نانو بروشور‌های اطلاع‌رسانی و علمی در خصوص گزارش فناوری نانو در صنعت غذا و نوشیدنی، مجلات و نرم‌افزار‌های صنعتی و کتابچه حاوی ‏اطلاعات شرکت‌های مرتبط با فناوری نانو، به بازدیدکنندگان ارائه شد. ‏

شرکت‌های حاضر در غرفه نانو که به ارائه محصولات خود پرداختند؛ این شرکت‌ها در حوزه‌های گرانول نانوکامپوزیت با خاصیت عدم عبوردهی گاز اکسیژن قابل استفاده در بسته‌بندی ظروف لبنی و مواد غذایی، نانوکاویتاسیون جهت پاستوریزاسیون سرد شیر و آبمیوه، نانومحصولات پلیمر برای استفاده در بسته‌بندی مواد غذایی، تولید فیلتر‌های نانویی برای زدایش ذرات معلق، تولید کفپوش‌های پلیمری و رزینی، تولید غشاء نانویی با کاربرد شیلات و کشاورزی، تولید غشا‌های نانو ساختار سرامیکی و ارائه دهنده بسته‌بندی‌های زیست‌تخریب‌پذیر برای استفاده در بخش آرد فعالیت می‌کنند.

در مجموع در روز‌های نمایشگاه از تجهیزات و محصولات ارائه شده از سوی شرکت‌های نانویی استقبال خوبی به عمل آمد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، ۲۸ تا ۳۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه صنایع غذایی فیلتر نانویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رصد این وزارتخانه روی محصولات اظهار کرد: برنامه تولید و تنظیم را بررسی می‌کنیم و بر اساس پیش‌بینی‌هایی که صورت می‌گیرد، اگر مازاد بر نیاز داشته باشیم، بدون هیچ‌گونه محدودیت، صادرات محصولات کشاورزی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به خرید تضمینی محصولات کشاورزی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که محصولات کشاورزی را با صنعت، بازرگانی و تجارت گره بزنیم؛ این موضوع در سال ۱۴۰۲ در دستور این وزارتخانه بود و امسال هم با جدیت دنبال می‌شود.

نیکبخت اضافه کرد: با توجه به تجربه‌ای که در سال ۱۴۰۲ به دست آوردیم، در آینده با حداقل خطا این پروژه را اجرا خواهیم کرد؛ صنایع غذایی هم به عنوان بخشی از زنجیره تولید که مسوولیت فرآوری خام محصولات کشاورزی را برعهده دارد، مورد توجه ما است و باید در خدمت تولیدکننده باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: با هماهنگی با صاحبان صنایع، به دنبال آن هستیم که آن‌ها به سمتی حرکت کنند که محصولات مازاد کشاورزان را خریداری کنند.

نیکبخت گفت: در مورد برخی محصولات کشاورزی از جمله برنج، چای و دانه‌های روغنی، سیاست ما این است که تا می‌توانیم دولت به عنوان خرید تضمینی، ورود پیدا نکند تا بازرگان‌هایی که کار واردات این محصولات را انجام می‌دهند یا کارخانجاتی که محصولات در این حوزه تولید می‌کنند، محصولات کشاورزان را خریداری و فرآوری کنند.

کد خبر 6094180

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم