Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:29:58 GMT

اهواز| اعضای باند سرقت خودرو در خوزستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۱۹۵۳

اهواز| اعضای باند سرقت خودرو در خوزستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری باند سارقان حرفه ای خودرو و اعتراف به چندین فقره سرقت در شهرستان های مختلف استان خبر داد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سردار حیدر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی مناطق شهرستان اندیمشک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی باند پنج نفره سارقان حرفه ای خودرو که سه نفر از آنان در شهرستان اندیمشک و 2 نفر دیگر در شهرستان‌های رامشیر و رامهرمز مخفی شده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا در قم دستگیر شدندفرمانده انتظامی خراسان رضوی: باند سرقت‌های سریالی از منازل متلاشی شد28 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 2 دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهرستان اندیمشک، یک دستگاه پژو پارس در شهرستان اهواز، یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان دزفول و 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه هوا برش مختص اوراق کردن خودرو و تعدادی مدارک و پلاک جعلی از قبیل گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی خودرو و موتورسیکلت و پلاک جعلی کشف شد.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده تا کنون به 7 فقره سرقت در شهرستان های اهواز، اندیمشک، دزفول و شوشتر اعتراف کردند، گفت: تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی از متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان