Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال پیش از آغاز مراسم معارفه سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال این باشگاه از دو دستیار ایرانی این مربی رونمایی کرد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال قرار است از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) برگزار شود که پیش از معارفه رسمی این سرمربی ایتالیایی، نام دو دستیار ایرانی او مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال که با بهزاد غلامپور به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و پیروز قربانی به‌عنوان یکی از دستیاران استراماچونی به توافق رسیده بود، برای مراسم معارفه سرمربی جدید ایتالیایی‌اش، برای این دو مربی هم به صورت جداگانه صندلی در نظر گرفته است. نوشتن نام غلامپور و قربانی در کنار سه دستیار خارجی استراماچونی، به نوعی معارفه رسمی این دو نفر به عنوان مربیان جدید تیم فوتبال استقلال بود.

زمان معارفه و نشست خبری استراماچونی مشخص شد

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم

دریافت 948 KB

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت. در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی می‌زند.

کد خبر 849014 برچسب‌ها ویژه ورزشی استان آذربایجان غربی فوتبال

دیگر خبرها

  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!