Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:58:31 GMT

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۲ تن را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۲۳۸۱

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۲ تن را به کام مرگ فرستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در بیان جزئیات این حوادث اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت نیسان در کیلومتر ۳۲ لاین غربی محور بوئین زهرا - ساوه رخ داد، راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهوجود نقص فنی در خودرو (ساییدگی لاستیک های عقب) بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: در سانحه ای دیگر که صبح روز جاری بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در کیلومتر ۳۹ آزاد راه ساوه - همدان به وقوع پیوست، راننده پراید بر اثر شدت جراحات وارده، در محل حادثه جان باخت و تنها سرنشین خودروی پراید نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: کارشناس تصادف پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی پراید را علت وقوع این حادثه بیان کرد.

کد خبر 4646451

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به‌دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان‌آباد به زمین فرورفت.   به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.   وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.   مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت