Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:35:05 GMT

۳۰۱ پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز همدان احداث شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۲۷۵۴

۳۰۱ پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز همدان احداث شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان بیان اینکه ۳۰۱ پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز استان احداث شده است گفت: یک هزار و ۸۴۲ کلاس درس در ۲۱۲ هزار مترمربع توسط خیرین مدرسه‌ساز استان احداث‌ شده است. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی فراهانی بعد از ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با اشاره به اینکه 21 سال پیش نهال مدرسه‌سازی به‌وسیله مرحوم حافظی غرس شد اظهار داشت: پس از 21 سال سایه این درخت تنومند گستره تمام کشور را در برگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته گذشته مرد فرهیخته و سکان‌دار عرصه مدرسه‌سازی دار فانی را وداع گفت، افزود: یاد خاطره این بزرگ‌مرد را گرامی می‌داریم و همواره نامش در عرصه مدرسه‌سازی می‌درخشد.

 رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان با تأکید بر اینکه با وجود انسان‌هایی نیکوکار و خیر مدرسه‌سازی در کشور ما اقدامی شایسته است، تصریح کرد: همواره استان همدان جز استان‌های خوب و برتر در زمینه مدرسه‌سازی بوده است.

فعالیت 50 مدرسه دو نوبته در همدان توجیه‌پذیر نیست تعداد زیاد خیران مدرسه‌ساز نشان‌دهنده درک بالای مردم از مسائل اجتماعی استخیران استان مرکزی 180 ملیارد ریال به مدرسه سازی کمک می‌کنند

فراهانی با اشاره به اینکه 871 نفر در استان مستقیماً با مجمع خیرین مدرسه‌ساز همکاری دارند، بیان کرد: 201 نفر از این خیرین انحصاراً مدرسه ساخته‌اند.

وی با بیان اینکه 301 پروژه توسط خیرین مدرسه‌ساز استان احداث شده است، عنوان کرد: یک هزار و 842 کلاس درس در 212 هزار مترمربع توسط خیرین احداث‌شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان ابراز کرد: همواره شاهد رشد و افزایش مبالغ تعهدات خیرین مدرسه‌ساز نسبت به سال‌های گذشته بودیم در سال گذشته میزان تعهدات خیرین 30 میلیارد تومان که پیش‌بینی می‌شود امسال افزایش یابد.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز

استاندار قم خطاب به مدیران ارشد استان گفت: خیرین مدرسه‌ساز که به این امر خداپسندانه اقدام می‌کنند نباید در بروکراسی اداری گیر کنند و همه دستگاه‌ها موظف به حمایت از آنان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری امروز در مراسم افتتاحیه یک مدرسه خیرساز گفت: سرانه آموزشی استان متاسفانه پایین بوده و حتی با متوسط کشور هم فاصله زیادی داریم.

وی افزود: رفع و جبران کمبود‌های سرانه آموزشی در کشور موضوع مهمی است که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و اقدامات خوبی هم در کشور در این زمینه انجام شده است.

استاندار قم گفت: امروز شاهد حضور فعال و پویا خیرین عزیز مدرسه‌‌ساز در استان هستیم که با تمام توان پای کار هستند تا اقدامی برای فرزندان این سرزمین قرار‌ بگیرد.

وی بیان کرد: بنده خود را خادم خیرین مدرسه‌ساز می‌دانم و این را اعلام می‌کنم که هر خیری این اقدام خداپسندانه را انجام دهد و بنایی برای نظام تعلیم و تربیت کشور آماده کند مورد حمایت همه جانبه بنده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است