Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر الیاس هیوه چی در جلسه هماهنگی مدیران بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان سیل در شهرستان ترکمن که درمحل فرمانداری شهرستان ترکمن تشکیل شد، اظهار کرد: از میان منازل خسارت دیده در سیل در سطح شهرستان ترکمن حدود ۲۰۰ واحد احداثی و مابقی نیاز به تعمیر و نوسازی دارد.

وی گفت: در این خصوص پرونده سازی ها بر اساس بازدیدهای کارشناسی بنیاد مسکن صورت گرفته و به بانک ها هم دستور پرداخت تسهیلات سیل زدگان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیوه چی افزود: برای رفع مسائل و مشکلات در خصوص بحث ضامن برای اخذ این تسهیلات هم تصمیم استاندار به بانک ها ابلاغ شده که بر این اساس ضمانت ها به صورت زنجیره ای انجام خواهد شد و همه روسای بانک ها بر مبنای این بخشنامه در حال پیگیری امور هستند.

وی تاکید کرد: شهروندانی که جهت اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند مدارک لازم را به طور کامل ارائه کنند چرا که در غیر این صورت پرونده ها ناقص و واریز تسهیلات صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 4646490

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات