Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید امیدی روز پنجشنبه در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر ابهر و مدیران سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان افزود: توسعه متوازن استان زمانی دارای معنا و مفهوم است که همه شهرهای استان توسعه و پیشرفت متوازن داشته باشند و خوشبختانه ابهر در حوزه شهری پیشرفت و توسعه مطلوبی داشته و این امر باعث مباهات است.
وی با اشاره به رسالت اصلی سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان تصریح کرد: هدف این سازمان ایجاد همکاری‌های مشترک برای توسعه متوازن شهرهای استان برای ارزش افزایی سهام شهرداری‌ها و زدودن ذهنیت و دیدگاه‌های سیاسی از این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت اله عسگری، رئیس شورای اسلامی شهر ابهر در این جلسه گفت: لازمه برآورده شدن انتظارات مدیران استانی و همچنین مجموعه مدیریت شهری از مدیران استانی داشتن تعامل و هم اندیشی بوده و برگزاری چنین نشست‌هایی زمینه را برای مطرح کردن ایده‌ها، تبادل نظر، بیان تجربیات و تصمیمات را فراهم می‌کند.

وی افزود: امیدواریم خروجی این نشست‌ها به نفع شهر بوده و رضایتمندی و خرسندی شهروندان را فراهم آورد.

رئیس شورای شهر ابهر تاکید کرد: در موضوع انعقاد قرارداد با پیمانکاران، کیفیت کار، استفاده از مصالح مقاوم و دارای کیفیت اولویت اول شورا و شهرداری است.

وی ادامه داد: امیدواریم با مد نظر قراردادن این مهم پیمانکاران بتوانند ضمن جلب نظر صاحب کاران رضایت مندی شهروندان را مهیا نمایند.

محمودی عضو شورای اسلامی شهر ابهر نیز در این جلسه با بیان اینکه نباید فعالیت‌های سازمان همیاری‌ها فقط متمرکز در مرکز استان بوده و محدود به شهر خاصی باشد، افزود: متأسفانه به دلیل وجود سابقه و ذهنیت‌های سیاسی در این سازمان که در ادوار گذشته دچار آن شده بود این سازمان را از مسیر وظایف ذاتی و اصلی خود خارج کرده و حضور آن را در پروژه‌های عمرانی کم رنگ کرده بود که خوشبختانه سازمان همیاری با مدیریت و درایت صحیح به مسیر اصلی خود بازگشته است.

وی بیان کرد: حضور سازمان همیاری‌ها دراجرای پروژه‌های مختلف به لحاظ کیفیت و قیمت باید دارای توجیه و قابلیت دفاع باشد و در این زمینه با تعاملات در رسیدن به منافع و مصالح عمرانی شهر تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

به گزارش ایرنا، در این جلسه سایر اعضای شورای شهر ابهر و اعضای سازمان همیاری شهرداری‌های استان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بعد از اتمام جلسه اعضای سازمان همیاری‌ها از سالن همایش نهم دی شهرداری بازدید کردند.

۳۰۸۸/‏۹۵۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر پایتخت خلوت است و البته سرعت زیاد در معابر خلوت برابر با حادثه است پس رانندگان باید با سرعت مقرره برانند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز (پنجشنبه ۱۳اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به علت افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودر ا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است...