Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش‌سوزی مهیب و گسترده در شهرک صنایع حاجی‌آبادی اراک در حالی اتفاق افتاد که آتش بعد از ۵ ساعت تلاش آتش‌نشانان خاموش شد. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزری تسنیم از اراک، انبار و محل جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده در منطقه صنعتی حاجی‌آباد آخرین ساعات روز گذشته در کام آتش فرو رفت و با تلاش آتش نشانان چهار ایستگاه و پس از نزدیک به 5 ساعت عملیات، این آتش‌سوزی مهار و خاموش شد این در حالی بود که مجموعه آتش‌نشانی شهرستان اراک روز گذشته توسط شاهدان از وقوع این حادثه با خبر شد که بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 1، 2، 5 و 11 به محل حادثه واقع در جاده تهران، منطقه صنعتی حاجی آباد اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک در همان ساعت اولیه وقوع آتش‌سوزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، جدیدترین جزئیات از آتش‌سوزی در شهرک صنایع حاجی آباد اراک را تشریح کرد.

مسعود آقازیارتی با اشاره به آتش سوزی در شهرک صنایع حاجی‌آباد اراک اظهار داشت: آتش سوزی در شهرک صنایع حاجی آباد شهر اراک اتفاق افتاده که در این آتش سوزی حجم بالایی از لاستیک‌‌های فرسوده دچار حریق شده که منجر به آتش سوزی بزرگی در منطقه شهرک صنایع حاجی آباد اراک شده است.

وی ادامه داد: 4 تا 7 خودروی آتش نشانی به این منطقه به منظور اطفا حریق بروز کرده اعزام شد علاوه براین 2 دستگاه لودر از سازمان شهرداری به منطقه اعزام شد که با استفاده از این دو دستگاه نسبت به جداسازی محوطه آتش‌سوزی از سایر نقاط اقدام شده است.

مازندران| آتش به جان میانکاله افتاد/ تلف‌شدن گونه‌های نادر جانوری منطقهبیش از 230 هکتار از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد در آتش سوخت؛ برای مقابله با آتش لباس و کفش نداریمجدیدترین جزئیات از آتش‌سوزی در شهرک صنایع حاجی‌آباد اراک

ساعت تلاش نفس‌گیر نیروهای عملیاتی، آتش سوزی مهار و کاملا خاموش شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک که از همان ابتدای بروز آتش‌سوزی در محل حادثه حضور یافته بود به تشریح جزئیات این اتفاق پرداخت و اظهار داشت: در درون یک چهار دیواری مقادیر زیادی لاستیک‌های فرسوده جمع‌آوری شده بود به علل نامشخصی دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: دود ناشی از این آتش‌سوزی مهیب از فواصل دور و درون شهر قابل مشاهده بود، آتش‌نشانان با تجهیز به لوازم حفاظت فردی از چندین جهت با استفاده از لوله‌های آب‌دهی مشغول خاموش کردن آتش شدند اما شدت آتش‌سوزی به حدی بود که خودروهای آتش‌نشانی به دفعات اقدام به آب‌گیری از شیرهای هیدرانت جهت انجام عملیات کردند.

آقازیارتی ادامه داد: وجود شیر هیدرانت در نزدیکی محل حادثه کمک زیادی به آتش‌نشانان کرد که با وجود گستردگی آتش، دو دستگاه لودر و یک دستگاه بیل زنجیری از شهرداری به محل حادثه اعزام تا با جابه‌جایی لوازم سوخته از شدت آتش‌سوزی کاسته شود که سرانجام پس از نزدیک به 5 ساعت تلاش نفس‌گیر نیروهای عملیاتی، این آتش سوزی مهار و کاملا خاموش شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک خاطرنشان کرد: با توجه به وزش باد در محل و احتمال شعله‌وری مجدد، نیروهای آتش‌نشانی پس از مهار آتش اقدام به جابه‌جایی لوازم سوخته کردند و همچنین به لکه‌گیری آتش پنهان در زیر ضایعات پرداختند که البته علت بروز این آتش‌سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی اراک در دست بررسی و تحقیق است.

انتهای پیام/ح

آتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراکآتش‌سوزی مهیب در شرک صنایع حاجی‌آباد اراک R41371/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قاسم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: یک زن پنجاه ساله که از سبزوار برای گشت و گذار در تعطیلات به گلستان آمده بود ساعت ۱۳ و پانزده دقیقه ظهر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت از ارتفاع آبشار لوه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

او افزود : ۳ تیم امدادی از پایگاه های سه راهی گالیکش و تنگراه به محل حادثه اعزام شدند و با ایجاد کارگاه های متعدد و ابزار کوهستان پیکر جان‌باخته را پس از پنج ساعت تلاش به محل مناسب انتقال دادند.

وی گفت : این فرد به علت لغزیدن از ارتفاع زیاد و شدت ضربه جان خود را از دست داد.

غریب آبادی افزود : سه شنبه گذشته نیز یک مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان باخت.

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد