Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:17:29 GMT

فتحی: قرارداد حسینی و غفوری نهایی نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۳۵۹۸

فتحی: قرارداد حسینی و غفوری نهایی نشده است

مدیرعامل استقلال موضوع تمدید قرارداد حسینی و غفوری را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در پایان نشست خبری و مراسم معارفه استراماچونی درباره قرارداد استراماچونی گفت: من قبلاً توضیح دادم، قرارداد استراماچونی دو ساله است و اعداد و ارقام سایت‌های ایتالیایی در مورد رقم قرارداد او از نصف هم کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال زمان کافی برای جذب بازیکنان جدید دارد, گفت: بیش از یک ماه تا آغاز مسابقات مانده و نقل‌ و انتقالات نیز تا دو ماه دیگر ادامه دارد. ما فعلاً پنج بازیکن جدید جذب کردیم که در ایفمارک حضور دارند و در حال سپری کردن تست‌های پزشکی هستند. کار مذاکره با بازیکنان قدیمی نیز برای تمدید قرارداد در جریان است.


مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به اینکه مذاکره برای تمدید قرارداد روزبه چشمی, وریا غفوری و سیدحسین حسینی در حال انجام است, تصریح کرد: این سه بازیکن به زودی دوباره به استقلال اضافه می‌شوند. چشمی هم‌اکنون در ایران نیست. قرار است این بازیکن امروز یا فردا به تهران بیاید و با او مذاکره کنیم. ما سعی می‌‌کنیم این بازیکنان را در استقلال نگه داریم.


فتحی درباره خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و حواشی به وجود آمده در این مورد خاطر نشان کرد: اجازه بدهید درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت نکنیم. امروز مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال برگزار شده و اگر وارد حاشیه نشویم بهتر است.


وی در پاسخ به این سؤال که زمین تمرین استقلال کجا است، گفت: ما در ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین خواهیم کرد و زمینی در شأن استقلال خواهیم داشت.


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بازیکنان با وی برای حضور در استقلال هماهنگ هستند یا خیر، گفت: بله، ما در مورد بازیکنان هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم و با نظر او بازیکنان جذب شدند.


فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا رحمتی با وی برای جدایی از استقلال صحبت کرد یا خیر، گفت: رحمتی بازیکن و کاپیتان بزرگ استقلال بوده و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده البته او بازیکن آزاد محسوب می‌شود و برای انتخاب تیم جدید وظیفه‌اش بوده که خودش تصمیم بگیرد.

 

او در ادامه درباره پاتوسی اضافه کرد: قبلا هم گفتم که قرارداد پاتوسی 1.5 ساله بود و نیم فصل آن پرداخت شده است. هیات مدیره قول داده تا قرارداد او را تامین اعتبار کند و به این ترتیب او باقی خواهد ماند.


او در ادامه درباره وضعیت سید حسین حسینی و توافق 3.5 میلیاردی او عنوان کرد: من با پخش رقم قرارداد مخالف هستم و نباید بازیکن در فضای مجازی صحبت کند. آقای منزوی با آقای حسینی و غفوری صحبت کرده و با ایشان به نتیجه خوبی رسیده است. هنوز چیزی نهایی نشده و تلاش خود را برای جذب بازیکن در قالب سقف باشگاه انجام می دهیم.

امیرحسین فتحی (سرپرست) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس