Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن با پیروزی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل ایران به فینال رفت. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ایران و ژاپن در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن که نیمه نخست این بازی را بهتر از شاگردان حمید شاندیزی آغاز کرده بود در دقیقه 4 توسط ریرا هاشیموتو به گل اول بازی دست پیدا کرد. پس از این گل باز هم ژاپنی‌ها عملکرد بهتری داشتند و توانستند برتری خود را حفظ کنند.

در ادامه ایران توانست رفته‌رفته نبض بازی را به دست بگیرد. در نهایت مسعود یوسفی و سجاد سرباز به ترتیب در دقایق 10 و 18 برای ایران گلزنی کردند تا بازی با برتری شاگردان شاندیزی ادامه پیدا کند. اما شادی بازیکنان ایران دوام چندانی نداشت هیروتو اوتسوکا چند ثانیه بعد گل تساوی را به ثمر رساند و نیمه نخست بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم ایران شروع بهتری داشت اما باز هم این ژاپن بود که در دقیقه 24 با ضربه ماساشی اوساوا به گل رسید. یک دقیقه بعد نیز مهدی دهقان نژاد این گل را پاسخ داده و بازی را به تساوی 3 - 3 کشاند. این بازیکن 5 دقیقه بعد گل چهارم تیمش را نیز به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم به یک گل برسد.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| طنین شعار «یاشاسین ایران» با تشویق تراکتورسازیسفر سلطانی‌فر و تاج به تبریز برای تماشای فینال مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیافوتسال قهرمانی زیر 20 سال| سرمربی اندونزی: به تیمم افتخار می‌کنم/ افغانستان جنگجوتر بودفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| استقبال پرشور تماشاگران تبریزی از دیدار ایران - ژاپن

در دقایق پایانی بازی ژاپن رو به سیستم 5 نفره آورد اما باز هم بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه ایران را باز کنند تا اینکه تاکه‌هیرو موتوایشی در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا بازی در وقت‌های اضافی دنبال شود.

در نیمه نخست وقت‌های اضافی ژاپن توانست در دقیقه 3 گل پنجم خود را توسط رین‌تارو ایگوچی به ثمر برساند. در نیمه دوم و در حالی که ایران دست به سیستم 5 نفره زده بود، یامادا، یودای تاکاهاشی و یوتا کیمورا در دقایق 6، 7 و 9 برای ژاپن گلزنی کردند تا این بازی با برتری 8 بر 4 ژاپن به پایان برسد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ایران نیز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ژاپن رفته بود که با شکست مقابل این تیم از صعود به فینال بازماند. این خاطره حالا در فوتسال نیز تکرار شد و تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل ژاپن از صعود به فینال بازماند.

انتهای پیام/

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال