Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: رای برای پرونده شورای شهر تبریز و شهرداری تبریز صادر شده و تمام افراد و محکومان اعم از اعضای شورای شهر، شهرداری، پیمانکاران و غیره در زندان هستند و فقط یک نفر دستگیر نشده است.به گزارش بلاغ،موسی خلیل‌الهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبریز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ بوده و جزو امن‌ترین شهرهاست که عیار این تعیین آمار جرائم خشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: قتل عمد، آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، کلاهبرداری عمده و کلان شاخصه جرائم خشن است که خوشبختانه در استان آذربایجان‌شرقی آمار این پرونده‌ها کم یا اصلا وجود ندارد.

دادستانی عمومی و انقلاب تبریز به جرم اول استان آذربایجان‌شرقی شرقی اشاره کرد و گفت: توهین به اشخاص، ضرب و جرح عمدی، تهدید، ایراد صدمه بدنه غیرعمدی تصادفات، تخریب، سرقت تعزیری، کلاهبرداری، خیانت در امانت، تصرف عدوان و ممارست از جمله 10 جرم اول استان آذربایجان‌شرقی هستند.

وی گفت: ۵۲ درصد کل پرونده‌های وارده‌های استان در این عنوان اتهام بوده که جزو جرائم عادی هستند. 
 

آستانه تحمل در آذربایجان‌شرقی کم است

خلیل‌الهی ادامه داد: در توهین به اشخاص رتبه اول کشور را هم داریم که نشأت گرفته از آستانه تحمل کم در استان است و نیاز به یک اصلاح فرهنگی است. 

وی به پرونده و تخلفات مربوط به حوزه ارز و صرافی اشاره کرد و گفت: ۱۰ نفر در این رابطه بازداشت شده و ۱۰۰ میلیارد تومان تخلف شده و برخی صرافی‌ها ارزی را با نرخ دولتی آورده و به نحوی از چرخه بیرون آوردند و ضابطین در حال جمع‌آوری عملکرد هستند و در این رابطه مسوول دولتی وجود ندارد.

خلیل‌الهی با اشاره به اینکه در استان دغدغه سیل کم بود، چراکه برای آزادسازی مسیرها کار زیادی انجام شده است، تصریح کرد: ۹۵۸ هکتار از اراضی ملی تصرف شده را رفع تصرف کرده‌ایم که ارزش ریالی آنها ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود.

وی بیان کرد: در حوزه دادسرای افراد نظامی پرونده‌ای در دادگستری تشکیل نمی‌یابد. 

دادستانی عمومی و انقلاب تبریز ابراز کرد: رای برای پرونده شورای شهر تبریز و شهرداری تبریز صادر  شده است و تمام افراد و محکومان اعم از اعضای شورای شهر، شهرداری و پیمانکاران و غیره در زندان هستند و فقط یک نفر در زندان نیست که دستگیر نشده است. 

وی در رابطه با پرونده پزشک تبریز اذعان کرد: پرونده این پزشک در دستگاه‌ها قضایی استان رسیدگی شده است و از طرف بازپرس رسیدگی نیز شده و در نهایت کیفرخواست و حکم قصاص صادر شد ولی با وجود تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.

خلیل‌الهی افزود: دیوان نقص در پرونده دیده است و دو سوال مطرح کرده و در حال حاضر این پرونده در خود استان رسیدگی می‌شود. 

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده آلودگی پتروشیمی گفت: محیط زیست اعلام کرده است که این مجموعه و دو مجموعه دیگر آلاینده هستند ولی پتروشیمی با اسناد اعلام کرده است که در طول ۶ سال گذشته صنعت پاک اعلام شده و ما تلاش می‌کنیم تا با حفظ حقوق عامه به این موضوع رسیدگی کنیم و وضعیت را به شکل واقعیت کشف شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • لبه تیغ
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • پولشویی
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز