Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان AFC از برگزارکنندگان مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا تقدیر کردند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از جمعه هفته گذشته با شرکت 12 تیم آسیایی در  تبریز آغاز شده و شنبه با برگزاری دیدار رده‌بندی و فینال به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام بازی‌های امروز (پنجشنبه) نیمه‌نهایی که منجر به صعود ژاپن و افغانستان به فینال شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال ایران و مدیریت سالن پورشریفی تقدیر کرد.

مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| برنامه دیدارهای رده‌بندی و فینال مشخص شدفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| سرمربی ژاپن: هیچ‌گاه مقابل تیم خوب ایران تسلیم نشدیمفوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا| سرمربی افغانستان: برای نخستین بار به فینال رسیده‌ایمدر متن تقدیرمامه AFC از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا آمده است: 

«کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از  فدراسیون فوتبال ایران و مدیریت سالن شهید پورشریفی برای میزبانی و برگزاری این مسابقات قدردانی کند. به رسم قدردانی، لوحی به کمیته برگزاری و همچنین مدیریت سالن زیبای پورشریفی اهدا می‌شود.»

برایان جانسونز، رییس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی و فوتسال AFC با اهدای لوح‌هایی، از برگزار کنندگان مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد

در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تیم ملی فوتسال تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تایلندی‌ها توانستند با نتیجه ۶ بر ۵ از سد تاجیک‌ها بربیایند تا برای سومین بار راهی فینال این مسابقات شوند.

پیش از این نیز تایلندی‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به فینال راه پیدا کرده بودند و در هر ۲ بار شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، اما این بار آن‌ها بسیار امیدوارند با توجه به امتیاز میزبانی شان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین