Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@15:19:59 GMT

سقوط بورس عربستان پس از ساقط شدن پهپاد آمریکایی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۳۳۴

سقوط بورس عربستان پس از ساقط شدن پهپاد آمریکایی

به گزارش جهان نيوز به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه، پس از اینکه یک پهپاد آمریکایی توسط موشک ایران ساقط شد، با بالا رفتن تنش‌های خاورمیانه، شاخص بورس عربستان سعودی سقوط کرد.

پس از سرنگون کردن این پهپاد، که سپاه پاسداران اعلام کرد در حال پرواز در مناطق جنوبی ایران بوده است، نگرانی از رویارویی نظامی در منطقه، افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به علاوه محقق حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن سلمان و مقامات ارشد دولتی دیگر این کشور، باید در ارتباط با قتل جمال خاشقجی مورد تحقیق قرار بگیرند.

شاخص بورس سعودی، که روز گذشته هم افت کرده بود، امروز ۱.۳ درصد سقوط کرد و اکثر سهام بانکی این کشور پایین آمدند.

سهام بانک تجارت ملی عربستان، بزرگترین بانک این کشور ۲ درصد سقوط کرد و سهام صنایع پایه این کشور هم ۱ درصد از ارزش خود را از دست داد.

سهام شاخص ابوظبی هم با افت ۰.۸ درصدی بانک اول ابوظبی، بزرگترین بانک امارات متحده عربی، ۰.۲ درصد پایین کشیده شد. کپی متن خبر برچسب ها: عربستان سعودی بورس پهپاد سپاه پاسداران

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: عربستان سعودی بورس پهپاد سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی