Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@10:33:44 GMT

واکنش ترامپ به سرنگونی پهپاد آمریکا توسط سپاه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۴۶۵

واکنش ترامپ به سرنگونی پهپاد آمریکا توسط سپاه

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ امروز (پنجشنبه) چند ساعت بعد از اینکه سپاه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا در مرز هوایی ایران خبر داده بود، در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: ایران اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

ایران ساعاتی پیش یک پهپاد جاسوسی آمریکایی را در مرز هوایی کشورمان در جنوب هرمزگان هدف قرار داد و سرنگون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی است که آمریکا با اقدامات خود منجر به افزایش تنش‌ها در منطقه شده است. ترامپ به‌تازگی نیز با اعزام هزار نیروی جدید به منطقه موافقت کرده است. این در حالی است که بسیاری هشدار می‌دهند اقدامات تحریک‌آمیز واشنگتن می‌تواند به وقوع یک درگیری ناخواسته با پیامدهای فاجعه‌آمیز منجر شود.

گفته می‌شود کاخ سفید هم‌اکنون جلسه‌ای را با حضور دونالد ترامپ و مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برای بررسی این حادثه برگزار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، نیروی هوایی آمریکا در مقر Eglin طیف پهپادهای B-۷۰ را نمایش داد و توانایی هایش برای طراحی، سرهم بندی و استفاده از هواپیماهای خودرانی که در ۲۴ ساعت با چاپ سه بعدی ساخته شده اند را به رخ کشید.

به طور دقیق تر حدود ۲۲.۵ ساعت طول می کشد تا ۶ هواپیما از جمله یک سیستم نجات پرسنل ۳.۶ کیلوگرمی را قبل از پرتاب سرهم بندی کرد. این روش نوآورانه طی ماموریت «بلوهورایزن» توسط مرکز استراتژی و تکنولوژی نیروی هوایی توسط یافته که استراتژی های خارق العاده ای برای تامین نیازهای تاکتیکی فراهم می کند.

این پروژه توسط ۳ نفر اجرا شده است. محققان روی توسعه سریع هواپیماهای بی سرنشین کوچک، فناوری هایشان و همچنین محموله هایی برای نیازها و محیط های مختلف تمرکز کرده بودند.

کلنل داستین توماس یکی از اعضای تیم در این باره می گوید: هواپیماهای بی سرنشین کوچک به جنگ افزارهای جدیدی تبدیل می شوند. با این وجود نیروی هوایی نمی تواند به سرعت این هواپیماها را تغییر دهد یا به سرعت از آنها برای تامین نیازهای خاص یک ماموریت استفاده کند. پروژه ما برای تغییر این روند اجرا شد.

برای انجام این پروژه شرکت Black Phoenix باTitan Dynamics( یک شرکت کوچک هوافضا) که برای طراحی سریع هواپیماهای کوچک و بی سرنشین ارزان مشهور است، همکاری کرد.

محققان از نرم‌افزار طراحی خودکار Titan برای تولید سریع بدنه پهپاد آیرودینامیک با در نظر گرفتن وزن، قدرت، ابعاد و بار در کمتر از ۱۰ دقیقه استفاده کردند. در مرحله بعد کد این طراحی به پرینترهای سه بعدی داده شد تا تجهیزات یک هواپیمای سبک وزن بی سرنشین را تولید کند.

پس از تکمیل چاپ تمام قطعات، محققان هواپیمای بی سرنشین را براساس نیازهای ماموریت شخصی سازی کردند.

کد خبر 6096834 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد