Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدان پناه گفت: عدالت در بهداشت و درمان جزو اولویت‌ های وزارت بهداشت بوده و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی نیز گام بر می‌ دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قطار خدمت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز (۳۰ خرداد) در ادامه سفرهای شهرستانی، این بار به ایستگاه بخش محروم دیشموک رسید تا از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان بررسی و چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«پرویز یزدان پناه» به همراه معاون بهداشتی دانشگاه امروز عازم بخش محروم دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه شد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این بخش قرار گیرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پایگاه اورژانس جاده‌ ای دیشموک، نحوه خدمات دهی این مرکز به مردم را بررسی کرد و گفت: ارتقای کیفی خدمات به عنوان یک اولویت باید در دستور کار همه بخش‌ های حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باشد.

 

وی ارزیابی نحوه ارائه خدمات درمانی و آمادگی علمی و عملی تکنسین‌ های اورژانس را به صورت مستمر ضروری دانست و اظهار داشت: بررسی دستگاه‌ ها، تجهیزات آمبولانس‌ ها و شناسایی مشکلات و کمبودهای پایگاه‌ های اورژانس در دستور کار است.

 

یزدان پناه در بازدید از مرکز بستر درمانی دیشموک از تدوام سفرهای شهرستانی خبر داد و یادآور شد: عدالت در بهداشت و درمان جزو اولویت‌ های وزارت بهداشت بوده و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی نیز گام بر می‌ دارد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم به جایی برسیم که خانواده‌ ای در محروم ترین منطقه استان از خدمات بهداشتی و درمانی محروم نباشد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت اردبیل شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس بیرجند دهه کرامت خبرگزاری شبستان غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبی دیشموک بهداشت و درمان عدالت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال