Web Analytics Made Easy - Statcounter

هند برای حفاظت از رفت و آمد کشتی‌های خود در دریای عمان و خلیج فارس به این منطقه کشتی جنگی اعزام کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیروی دریایی هند روز پنجشنبه اعلام کرد که برای اطمینان از حفظ امنیت و فعالیت کشتی های هندی که در منطقه رفت وآمد می کنند، کشتی های جنگی این کشور به دریای عمان و خلیج فارس اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه نیروی دریایی هند آمده است: دو کشتی جنگی موسوم به ای ان اس چنای و ای ان اس سوناینا برای انجام عملیات امنیت دریایی به خلیج فارس و دریای عمان اعزام شده‌اند. همچنین نظارت هوایی نیز توسط جنگنده‌های نیروی دریایی هند در منطقه انجام می‌شود.

پیش از این سازمان کل کشتیرانی هند به کشتی‌های این کشور که از تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان عبور می‌کنند هشدار داده بود که تمام احتیاط لازم را انجام داده و تمهیدات امنیتی را به کار گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیروی دریایی هند کشتی های هندی دریای عمان تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دولت سیزدهم در استان هرمزگان با هدف تمرکز زدایی از بنادر مرکزی استان، توسعه بنادر و اسکله‌های سایر نقاط استان را در دستورکار قرار داد از این رو بندر گوگسر در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان از توابع بخش لیردف شهرستان جاسک که به گواه بومیان در روزگاری نه چندان دور مرکزی تجاری بین ایران و کشورهای همسایه بوده است توسعه و به بهره‌برداری رسید.

یکی از موضوعات مطروحه در رابطه با این بندر به رسمیت شناخته‌شدن به عنوان مرز رسمی و گمرک است که در حال دنبال شدن است.

کد خبر 6097157

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • محاصره اقتصادی اسرائیل در مدیترانه تکمیل می شود؟
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت