Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@21:40:03 GMT

مدیرانی که استقلال و پرسپولیس را نابود می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۵۳۷۳

آفتاب‌‌نیوز :

اما آنچه که باعث شده هواداران پرسپولیس این روزها تجمع کنند، فقط ناراحتی بابت جدایی برانکو نیست. دلیل این تجمعات بیش از آنکه ناراحتی ناشی از رفتن سرمربی موفقی مثل برانکو باشد، نارضایتی از عملکرد مدیرانی است که نتوانسته اند تیم موفق پرسپولیس را مدیریت کنند.

قطعا باشگاه نباید برای تمدید قرارداد مربی موفقی که سه سال تیم را قهرمان کرده، حتی یک لحظه هم تردید داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به قبل تر برگردیم؛ حتی زمانی که تیم هنوز قهرمان نشده بود هم مدیران پرسپولیس باید دنبال تمدید قرارداد او می رفتند و اصلا اجازه نمی دادند کار به اینجا برسد.

پرسپولیس سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده اما باز هم مشکل مدیریتی دارد. این البته درباره استقلال هم صدق می کند. استقلالی ها هم در گذشته، بارها و بارها با مشکل مدیریتی مواجه بوده اند و در سطح مدیریتی مشکلاتی داشته اند که باعث نگرانی و اعتراض هواداران شده است.

در راس تمام عواملی که باعث ناکامی فنی یک تیم می شود، باید مشکلات مدیریتی را در نظر گرفت. اینکه چطور می شود یک تیم رویایی را با سرعت به چنین وضعیت بدی رساند، کاری است که انجام آن واقعا از عهده هر کسی برنمی آید. اینکه وزارت ورزش با چه معیاری در طول سال های گذشته، بعضی از مدیران را بالای سر استقلال و پرسپولیس گذاشته، واقعا سوالی است که جواب دادن به آن هم سخت است، حتی برای خود مدیران وزارت ورزش.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس مدیران ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند

رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش «تابناک»، ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت، حریقی در منطقه امامزاده ابراهیم شفت (استان گیلان) مخابره شد که خیلی زود به سر خط خبرها رسید؛ آتشی گسترده که گریبان بازار این امامزاده را گرفت و به سرعت وسعت یافت تا جایی که در نهایت از ده‌ها واحد مسکونی و تجاری جز تلی از خاکستر برجای نگذاشت.

رویدادی که به سرعت توجه بسیاری از هموطنان مان در سراسر کشور را به خود جلب کرد به ویژه از این رو که تصاویر مغازه ها و خانه ها قبل از حریق با ویرانه های برجای مانده از ماجرا بعد از آتش سوزی دست به دست می شد و این سوال را به دنبال داشت که آیا تدابیر لازم برای پیشگیری از این وقایع اتخاذ و اجرایی شده بود یا خیر؟

سوال مهمی که با بازدید میدانی برخی مسئولان از جمله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت از محل حادثه و تاکید بر تشکیل پرونده قضایی و صدور دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق، این انتظار به وجود آمد که پاسخ بیابد و حالا به نظر می رسد گام های موثری در این مسیر برداشته شده است.

این را می شود از اظهارات حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان گیلان دریافت که با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

 

دیگر خبرها

  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)