Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:51:49 GMT

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۵۵۵۲

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ جهانی کاراته از عصر امروز به وقت تهران با حضور ۶۵۹ کاراته کا از ۷۹ کشور به میزبانی کانادا در شهر مونترال آغاز خواهد شد. مراسم قرعه کشی این رقابتها بامداد امروز برگزار شد و طی آن حمیده عباسعلی، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلام شده در روز نخست این مسابقات، رقابتهای مقدماتی کاتای تیمی بانوان، کاتای انفرادی مردان و مبارزات اوزان ۵۰-، ۵۵- و ۶۱- کیلوگرم بانوان، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که تیم ایران تنها سجاد گنج زاده را روی تاتامی این مسابقات دارد.

وی دور نخست «بورک بلتران» از پرو را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه نمایندگان کره جنوبی و چین تایپه می‌رود. در این وزن ۳۳ کاراته کا به رقابت خواهند پرداخت.

فردا شنبه اول تیرماه و در روز دوم مسابقات چهار کاراته کای دیگر کشورمان به روی تاتامی می‌روند. حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم، جایی که ۳۰ کاراته کا حضور دارند، ابتدا با «هانا زیوکویچ» از کرواسی پیکار می‌کند و در ادامه با «آناستاسیا استاپاشکو» از اوکراین پیکار خواهد کرد.

هامون درفشی پور در وزن ۶۷- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف «سوپا نگامفون فیت» از تایلند خواهد رفت. وی در صورت برتری در این مبارزه با برنده دومنیکن و اوکراین دیدار می‌کند. در این وزن ۶۸ کاراته کا برای کسب مدال مبارزه خواهند کرد.

در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری در میان ۶۰ کاراته کای حاضر بعد از یک دور استراحت به دیدار برنده مبارزه چین تایپه و کانادا خواهد رفت. سعید احمدی دیگر کاراته کای کشورمان در این وزن کار خود را با مبارزه برابر «یرماک آینازورا» از قزاقستان آغاز می‌کند و در ادامه به مصاف برنده دیدار کاراته کاهای آمریکا و اردن خواهد رفت.

کاراته کاهای کشورمان که برای کسب امتیاز در مسیر رسیدن به سهمیه المپیک تلاش می‌کنند در صورت رسیدن به دیدار نهایی و یا رده بندی روز یکشنبه به روی تاتامی خواهند رفت.

کد خبر 4646665

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم