Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر عراق به فرماندهان نظامی و امنیتی این کشور دستور داد که مانع تکرار حملات خمپاره‌ای به بصره و نینوا و سایر مناطق شوند. ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الفرات، شورای امنیت ملی عراق روز پنجشنبه به ریاست عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در این نشست درباره تلاش‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی برای تقویت امنیت و ثبات و احترام به حاکمیت قانون و مقابله با هرگونه تلاش برای ضربه زدن به امنیت کشور بحث و تبادل نظر شد.

عبدالمهدی: هیچ کشوری حق عملیات از خاک عراق علیه دیگران را ندارد

عبدالمهدی در این نشست به فرماندهان نظامی و امنیتی دستور داد تا تلاش‌های میدانی و اطلاعاتی خود را برای کشف و تحت پیگرد قرار دادن طرف‌هایی که پشت پرده شلیک خمپاره در دو استان نینوا و بصره هستند گسترده کرده و مانع تکرار وقوع این حملات جنایتکارانه که با هدف بر هم زدن ثبات و امنیت کشور انجام می‌شود شوند.

وقوع انفجار انتحاری در دیالی

 یک منبع امنیتی به الفرات گفت که یک عامل انتحاری در داخل قهوه‌خانه‌ای در شهرستان خانقین واقع در استان دیالی خود را منفجر کرد.

وی افزود که بر اثر این انفجار سه نفر مصدوم شده و خسارت‌های به محل وقوع انفجار وارد شد.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" عادل عبدالمهدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق عادل عبدالمهدی اخبار عراق عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج