Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اعضای کمیته فنی معتقد بودند سرمربی جدید می‌تواند بعد از ۶ سال تیم را قهرمان کند.به گزارش بلاغ،اسماعیل خلیل‌زاده بعد از مراسم معارفه آندره آ استراماچونی سرمربی جدید تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت:‌ متأسفانه همین امروز در حالیکه به نشست خبری می‌آمدم یک خبر جعلی پخش شد ولی چون کار فرهنگی و اقتصادی انجام می‌دهیم مجبوریم به سؤالات مختلف پاسخ بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اینکه آیا سرمربی آبی‌پوشان می‌تواند این تیم را موفق کند یا خیر، گفت: فکر می‌کنم او می‌تواند. من نظر فنی ندارم ولی در جلسات هیأت مدیره چیزی که دوستان فنی به من می‌گفتند روی این مربی نظر مثبتی داشتند. آنها اعتقاد داشتند استقلال بعد از شش سال می‌تواند قهرمان شود این نظر دوستان ما در کمیته فنی بود. 

خلیل‌زاده در خصوص اینکه حسینی مدعی شده ۲.۵میلیارد تومان به استقلال تخفیف داده است،‌ گفت: مسئول این کار آقای منزوی است و تا جایی که من خبر داشتم آنها تا دیروز مذاکره کردند ولی در مورد امروز خبری ندارم. اینکه این دو بزرگوار یعنی غفوری یا حسینی در استقلال می‌مانند یا خیر را باید بگویم که حتماً در این باشگاه می‌مانند.

وی در پایان در خصوص مطالبی که در مورد وی در صفحات مجازی منتشر شده که شخصی از او شکایت کرده است، گفت: بابت اتهامات و مطالبی که منتشر شده به دادسرا شکایت می‌کنم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!

 کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم