Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بلومبرگ، ثروت برنارد آرنو، ثروتمندترین فرد فرانسه و اروپا برای نخستین بار از ۱۰۰ میلیارد دلار نیز گذشت تا انحصار ثروتمندان آمریکایی در باشگاه افراد بالای ۱۰۰ میلیارد دلار ثروت نیز شکسته شود. اکنون آرنو در کنار بیل گیتس، بنیان‌گذار و مدیرعامل مایکروسافت و جف بزوس، بنیان‌گذار و مدیرعامل آمازون ثروتمندترین افراد جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنارد آرنو مالک برند مشهور "لوئی ویتون"است که با ارزش ترین برند لوکس جهان نیز محسوب می‌شود. ارزش هر سهم این برند اخیراً به ۳۶۸.۸ یورو رسیده است که باعث شد ثروت آرنو به ۱۰۰.۴ میلیارد دلار برسد.

از ابتدای امسال تاکنون ثروت این میلیاردر فرانسوی بیش از ۳۲ میلیارد دلار افزایش یافته است که در بین ۵۰۰ فرد حاضر در فهرست ثروتمندان بلومبرگ یک رکورد محسوب می‌شود.

در سال ۲۰۱۹ موفقیت ثروتمندان فرانسوی به لطف صعود درخشان بورس پاریس بیش از همتایانشان در دیگر نقاط قاره سبز بوده است. در این مدت ثروت فرانسوا پینو، سهامدار ارشد گروه پژو-سیتروئن به ۴۰ میلیارد دلار رسیده است و ژرارد و آلن ورتایمر، برادرانی که اکثریت سهام برند شنل را در اختیار دارند شاهد رسیدن ثروت خود به ۹.۸ میلیارد دلار بوده‌اند.

طبق اعلام نشریه فوربس، برند مشهور لوئی ویتون که در سال ۱۸۵۴ توسط فردی به همین نام در پاریس آغاز به کار کرد و به تولید پوشاک، ساعت و جواهر مشغول است، با ارزش برندی معادل ۳۹.۳ میلیارد دلار با ارزش ترین برند لوکس در جهان و دوازدهمین برند با ارزش جهان است.

تنها از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ارزش سهام لوئی ویتون ۴۳ درصد افزایش یافته است. آرنو هم چنین مالک ۹۷ درصد سهام برند "کریستین دیور" است. او متعهد به اهدای ۶۵۰ میلیون دلار کمک برای بازسازی کلیسای نوتر دام پاریس شده است که در حادثه آتش سوزی دچار آسیب‌های جدی شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور است و امیدواریم صادرات صنایع‌دستی که امروزه ۴۰۰ میلیون دلار است با یک جهش ۸۰۰ درصدی مواجه شود. - اخبار استانها -

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هر استانی زنجیره ارزش ابلاغی خود را دارد ولی به‌خاطر اینکه "صنایع‌دستی" اقتصاد هویت بنیان است می‌تواند در کنار زنجیره‌های ارزش اقتصادی، ارزش خود را در حوزه مردمی داشته باشد.

وی، صنایع‌دستی را مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید در کشور توصیف کرد و افزود: چون کودک و پیر و جوان و افراد دارای معلولیت و زندانیان می‌توانند نیروی کار صنایع‌دستی باشند. اقبال عمومی ما، همراهی تمامی استانداران در راستای تحقق زنجیره ارزش صنایع‌دستی است چرا که استان‌ها به خاطر حفظ هویت بومی خودشان باید صنایع دستی را در رأس امور خود قرار دهند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به موضوع تلاش برای صادرات صنایع‌دستی اشاره و ادامه داد: امیدواریم صادرات صنایع‌دستی در کشور افزایش یابد و میزان ارزآوری که امروزه 400 میلیون دلار است با یک جهش 800 درصدی مواجه شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد