Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا از اول خرداد ماه در استان آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، گفت:در این مدت ۲۵۴ نفر در آب‌های ساحلی مازندران که در مناطق حادثه خیز و خارج از طرح دریا بوده است نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود:از این تعداد نجات یافتگان سهم آقایان ۱۸۴ نفر و خانم‌ها ۷۰ نفر بود.   رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بابیان اینکه از این تعداد افراد نجات یافته ۱۵ نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ و آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند، گفت: در این مدت سه نفر در آب‌های ساحلی بابلسر، نوشهر و عباس آباد غرق شدند و جان باختند.   کریمیان افزود:در طرح سالم سازی دریا امسال ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.   وی گفت: ناجیان غریق با کمک نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس کار خدمات رسانی به مسافران و شهروندان را در ساحل انجام می‌دهند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا شنا و هنگام شب نکنند.

مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.   انتهای پیام/آ     آقایان رکورد دار غرق شدن در آب‌های ساحلی استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اورژآنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان

بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۵صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان